Nekad XxZy_LizZxX | Medlem ansökning[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

XxZy_LizZxX

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198029666146/

Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad är ditt discord namn? Caesar Zeppeli#9059

Vad är ditt födelsedatum? 16 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Noel Fernandez, han är född 2001 och är 21 år. han är lång (185) cm och gillar att spela basket. Han gillar lyx bilar som Lambos, Ferraris, buggatis osv. Han Har kusiner som har flyttat in i stan med han och gillar att umgås med dom. Han kommer från Chile (Latino), han gillar musik och kläder (fashion). Dyra kläder samt klockor och smycken spenderar han mest av sina pengar på. Han tycker att det är viktigt hur man klär sig pga den kultur han kommer från. Hans far heter Gustavo och hans mamma heter Maritza, de båda bor kvar i Chile med hans yngre syskon. Han gillar att spela med vänner osv, han funderar på att leva ett kriminellt liv, han har familj som måste matas och i Chile hade de väldigt tuft med ekonomin. Hans beteende kan variera, det beror på situationen. Han kan bli aggressiv när det behövs men oftast lugn och "cool".

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive eftersom att jag tycker att det är sveriges bästa RP server samt så tycker jag att det ska bli kul att köra med vänner, jag kommer att bidra med förhoppningsvis bra RP, det är första gången jag RPar men alla börjar någonstans.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Som sagt Förhoppningsvis bra RP med hög kvalité och kommer nog bli kriminell i framtiden eller så lever jag ett lagligt liv, det som händer händer. Främst av allt vill jag försöka ha så kul som möjligt med vänner men fortfarande ha en bra RP nivå

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Antar att det betyder att man inte ska "powergamea", båda sidorna av Rpn ska ha kul, det kan bli kul med olika scenarion som jag inte alltid vinner osv.

Hur hittade du Unive? pågrund av min kusin

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka