Nekad Rumpnisse | Medlem ansökning [ Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rumpnisse

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Kevin irl

Vad är ditt discord namn? grish0341123

Vad är ditt födelsedatum? 1 Mars 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Lukas andersson och är 18 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, omtänksam och rolig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: En ung kille som e omtänksam o rolig, han ska bli bilmekaniker för att hans favo aktivitet är att jobba med fordon, och det är mitt favo intresse utanför rollspelet. Min karaktär gillar äventyr han gillar att hitta nya ställen. Min karaktär har väldigt mycket humor och han är lite känslokall. Min karaktär är sjukt social och han gillar även att hitta nya vänner/personer som han kan prata med och hänga med. Min karaktär är mycket intresserad i bilar så att han brukar alltid hjälpa sina vänner att fixa deras bilar. Min karaktär har mycket upplevelse om bilar han kan nästan allt om de. Han brukar mecka med bilar ofta på sin fritid och han gillar att spela fotboll

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp samt roliga scenarion och att alltid spela för båda parterna i ett scenario. jag kommer även att vara väldigt aktiv på servern samt inte bryta några regler.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska göra så att alla som är med och rpar i ett scenario ska ha det kul.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har inte brutit mot reglerna.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1. rdm är när man slår/skjuter någon utan anledning. 2. vdm är någon använder sitt fordon som vapen för att köra på någon.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Hej @Rumpnisse antingen så är du inte med i discorden eller så har du skrivit fel discordnamn i din ansökan.
Vänligen gå med i https://discord.gg/unive alternativt kommentera här nedan med rätt användarnamn. Du har 24h på dig att åtgärda detta innan du blir automatiskt nekad!

Hej! jag heter Kebaben som användarnamn och om du inte hittar det så testa grish0341123 jag har en helsvart bakrundsbild!

Nekad av mod! Då du har en pågående permanent ban på ett annat discordkonto.

Du får ansöka igen när du blivit unbannad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka