xxturtlexx | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xxturtlexx

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
8
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? marja-lisa chef

Vad heter du IRL? Elis

Hur gammal är du? 13 om en månad 14

Hur många timmar har du på Fivem? ca 590

Varför vill du just bli chef på det jobbet? känner att jag skulle passa in då jag kan mycket om att vara chef och jag är hjälpsam och vaksam jag tar hand om mina kunder på ett bra sätt och mina anställda på ett bättre sätt just nu är jag biträdande och håller i firman som ensam chef tills nästa kommer och jag tänkte att jag ska försöka göra en ansökan för jag tycker att jobbet är roligt och jag vill gärna bli chef eftersom jag är kunnig och alla hade haft en säkrare och roligare plats på marja lisa

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat som biträdande på ulla-karin innan och biträdande på vianor jag är extremt erfaren inom chef arbetet och jag utför det på det professionellt sätt och jag hoppas jag kan bli chef eftersom det har gått dåligt för marja lisa på sistonde och jag vill styra upp det så det blir en bra plats för både anställda och kunder

Berskiv din karaktär? min karaktär är väldigt generös och ger ofta iväg lite för mycket men inte när det kommer till jobbet på sin arbetsplats utför han saker ordentligt och vill att alla ska få en bra upplevelse han gör också saker ordentligt han vill inte fuska bara så det ska vara säkert han är väldigt schysst och har många vänner han har en helt egen charm som han ofta använder när han ska sälja saker då han kan övertala de flesta till hans relativt höga priser han är känslosam men visar inte det och han tål stress på ett väldigt bra sätt han blir lätt arg om folk inte sköter sig och gillar ordning och reda

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag i minst 2 timmar per dag för att sätta en ribba detta är vad jag brukar hålla nu och det mesta av det är för att jobba

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja utan problem jag är biträdande nu och det är en rolig rp jag skulle gärna bara vilja ta det till nästa nivå och prova på + jag har en kriminell ansökan på g men jag tror platserna är fulla så jag tar detta jobb så länge för att uppnå den seriösa rpn jag har

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej jag tycker i min åsikt att ingen annan server mäter sig med den roliga Communityn här på multi

Har du läst våra Regler? japp jag har spelat på servern i snart 11 månader och har lärt mig nästan varenda regel i hövve och exakt hur man använder de

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka