Nekad xxturtlexx | Ban överklagan [Erixon]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xxturtlexx

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/9199399229923/

Ditt Hex-ID: 110000133b801ef (Hex)

Vad är din discord tagg? xxturtlexx#0139

Vem var det som bannade dig? erixon

Hur lång tid var din ban? 20dgr

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? emote abuse

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag och min kompis skulle till labbet och plocka och när vi kom dit körde vi bakom lite försiktigt och vi såg en bil som hade öppen dörr och stod på jag hade toggleid på och körde och kunde se att han stod där med micro men jag gick inte på det utan jag hörde fotsteg och sen gick han öpp för trappan såfort jag såg något stack jag direkt och min kompis sa att han skulle gå dit med sin ak 47 och skotta ner han så vi smyger runt hörnet och såg han på taket så vi skottar ner han sen från ingen stans kommer folk ut ur buskarna med ak47or och min kompis håller upp händerna och säger jag ger upp men endå skjuter de honom i huvudet och en skjuter mig i benet men jag ramlar inte så jag klickar u då skickar ruzzy som stod på taket kom support i ooc chatten så jag tabbar ut ur spelet och går in i support då går dom över hur det var ogiltigt scenario och sen säger de att de inte kunde döda mig så jag tabbar in i spelet och ser att deras bil är borta och dom stuckigt och jag är kvar i ragdoll sen killen jag skottade erixon bannar mig ig och kickar mig ur support chatten för emoteabuse fast det var bengt som satt i support och tog ärendet så jag går in i väntar på support igen och kommer in igen från bengt och sen tar erixon bort mina roller ger mig indragen wl och alla dom och kickar mig ur support kanalen igen jag blir arg som fan eftersom jag blev av med min kriminell roll och lämnar dcn eftersom kriminell rollerna är fulla sen snackar jag med min gäng boss som sa att det är en bugg som gör att man är odödlig i ragdoll vilket jag inte hade någon aning om och fick senare höra att dom stod och sköt på mig när jag låg i ragdoll när jag hade tabbat ur för att sätta mig i support så jag hade ingen aning om att det hände och det var ogiltigt scenario men dom fortsatte det endå

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. står åvanför

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel men bara för att jag hade skottat ner erixon var han arg så han bannade mig och kickade mig ur support kanalen utan att ens höra vrf plus att han diskuterade inte ens med bengt som hade speccat hela saken jag förstår att jag gjorde fel men jag har ingen info om den buggen och jag var urtabbat och satt i support när dom försökte döda mig så jag hade gått ut ur ragdoll om jag såg det men jag tar på mig ansvaret till fullo och jag ska verkligen inte göra om det igen

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det var en stund sedan när jag jobbade som polis och jag har för mig att den var felaktig men jag minns inte det var elafall inget större tror den var 5 dgr

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat kolla mer vad som händer ig för att märka att jag inte gick att döda och jag kunde ha gått ut ur ragdoll men jag kunde inte se det eftersom jag hade tabbat ut ur spelet jag försökte bara rpa att jag blivit skjuten i benet så förlåt verkligen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag vet nu mer om ragdoll och ska aldrig någonsin göra om det och nu är det ett steg närmare att få så seriös rp som möjligt jag vill gärna komma tillbaka i servern eftersom multistaden är det roligaste jag någonsin spelat på helst vill jag ha tillbaka min kriminellroll men annars får jag gå tillbaka till polis eller något för att fortsätta utveckla min rp

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka