Nekad Knivinge :) | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Knivinge :)

Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198273933939

Ditt Hex-ID: 110000112b23273

Vad är din discord tagg? Knivinge

Vem var det som bannade dig? Avzo

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för att det kommer fram en kille i en gängbil som jag vet vilka dom är och vårat gäng känner deras gäng, men sen visar det sig att vara ett helt annat gäng som vi har krig med. Och dom hoppar ur bilen och riktar medans jag försöker snacka mig ur situationen eftersom jag precis fått ress på grund utav att jag blev VDMad av ett annat gäng och dog och dom kom fram till mig precis efter jag hade ställt mig upp ifrån min revive så vart jag lite sur på dom eftersom jag redan innan var arg på dom som körde på mig så vart de så att jag även blev arg på dom andra grabbarna, och valde att inte lyssna på vad dom sa.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev bannad för att det kommer fram en kille i en gängbil som jag vet vilka dom är och vårat gäng känner deras gäng, men sen visar det sig att vara ett helt annat gäng som vi har krig med. Och dom hoppar ur bilen och riktar medans jag försöker snacka mig ur situationen eftersom jag precis fått ress på grund utav att jag blev VDMad av ett annat gäng och dog och dom kom fram till mig precis efter jag hade ställt mig upp ifrån min revive så vart jag lite sur på dom eftersom jag redan innan var arg på dom som körde på mig så vart de så att jag även blev arg på dom andra grabbarna, och valde att inte lyssna på vad dom sa. Men precis innan jag blev bannad så satt jag i support med Avzo som bannade mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle inte säga att denna ban var felaktig men jag tycker även att jag gjort ett fel och jag kan acceptera det men jag tänkte inte riktigt på det i stunden då dom som VDMade mig innan jag blev ressad fortfarande var i området och att jag även var arg så lät jag min ilska RPa istället för mig själv.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har ett par tidigare banns men den senaste var att jag slog en polis för att sedan ta en död kropp ifrån platsen som polisen hade dom på.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade gjort annorlunda nu hade nog varit att lyssnat på dom och skita i att jag var arg sedan tidigare och försöka RPa ordentligt istället för att vara arg.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag och det kommer inte ske igen. Har även ganska ren historik på senaste året då detta är min andra ban på 1 år och innan det var jag borta från servern ett bra tag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka