Nekad XXE0 | Medlem ansökning [.danidorito]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

XXE0

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leonardo

Vad är ditt discord namn? Leoesp0221

Vad är ditt födelsedatum? 21 Februari 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Gunnar Eriksson, 60 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? komisk, omtänksam och bussig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Gunnar Eriksson, nu 60 år, har ett förflutet som få skulle kunna gissa. Under sin ungdoms dagar var han känd inom Stockholms undre värld, en före detta gangster med kopplingar till den kriminella miljön. Han var aldrig rädd för att ta risker, och hans namn var ofta nämnt i de mest tveksamma sammanhangen. Men allt det där är länge sedan. Efter många år av kamp och konfrontationer, beslutade Gunnar att lämna det gamla livet bakom sig. Hans tid som en tuff kille på gatan, där lojalitet och våld styrde hans värld, är nu ett minne blott. Han bor numera i en lugn förort, där han spenderar sina dagar med att odla trädgården och ibland åka ut på fisketurer för att finna ro. Men det gamla livet förföljer honom på sitt sätt. Gunnar är inte den som pratar om sina tidigare synder, men han har ångrat mycket. Han har nu dedikerat sig åt att hjälpa unga som riskerar att hamna i samma situation han själv en gång var i. Genom att engagera sig i föreläsningar och mentorprogram försöker han vägleda andra bort från den väg han en gång valde. Gunnar vet att han inte kan förändra sitt förflutna, men han hoppas att hans erfarenheter kan hjälpa andra att välja en annan väg.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en karaktär som har en djup och komplex bakgrund, vilket ger en intressant dynamik till serverns RP. Med Gunnar, en före detta gangster, kan jag tillföra en stark och mångfacetterad karaktär som bär på många erfarenheter, både från sitt tuffa förflutna och från hans försök att hitta sin plats i världen efter att ha lämnat det gamla livet bakom sig.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att t.ex om det är ett rån så kan man spela så att antigen polisen eller rånaren vinner. alltså spelar man så att man hela tiden själv inte vinner utan att motpartnewrn också kan få "vinst"

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? jag har läst reglerna och dem jag kommer på i huvudet är Metagaming, suntförnuft, powergaming osv

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är väldigt trevlig sällan dryg och sur haha

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka