Accepterad xwaaze | Medlem ansökning | Dreamer [Wille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

xwaaze

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Etikarip/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes

Vad är ditt discord namn? alex1223xx#4491

Vad är ditt födelsedatum? 5 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Mikavich Tarakov är född i en rysk familj där han och hans bröder uppfostras till att vara diskreta kriminella. De är några av de smartaste och klokaste kriminella som finns i staden. Mikavich är ödmjuk och snäll på utsidan men när han blir arg så är han raka motsatsen. Han tänker på sin omgivning hela tiden, om det finns poliser runt i området, om det finns vittnen och cctv kameror. Mikavich lever ett dubbelt liv där han har ett vanligt jobb med vanliga vänner och bygga ett kriminellt imperium på sidan.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kan rpa rätt. Jag har spelat gta rp nu i snart 3 år, jag har vart med i många konflikter, spelat på båda sidorna av lagen inklusivt polis, kriminell och vanlig medborgare. Jag tycker att RP ska vara realistiskt och vara en upplevelse där man ska kunna ''leva'' ett annat liv fast ha mer kul. Jag förstår att man måste använda sin hjärna för att tänka hur en IRL situation skulle utspelas. Jag har en bit upplevelse med RP då jag har spelat servrar som Lethality och liknande. Mina vänner kommer att guida mig och jag hoppas att ni admins också kommer kunna guida mig när jag gör fel och rätt. Jag förstår att jag har en standard som jag måste leva upp till och litar på er admins att ni också kan hålla eran standard. Jag har någonting att erbjuda på unive som inte många andra har.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har sett rp nivån och tycker den är rimlig för hur många det är som spelar på servern, dessutom känner jag ett flertal personer på servern.

Hur hittade du Unive? Genom vänner.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och göra grejer som får mig stå ut från resten på ett bra sätt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Vara halv kriminell och halv laglig, göra roliga och unika scenarion för polisen, kriminella och vanliga spelare.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Tillbaka