Accepterad Berra | Medlem ansökning [Zingo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Berra

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Bertil Östman

Vad är ditt discord namn? trucker_a_16422

Vad är ditt födelsedatum? 27 September 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Bertil Östman

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, omtänksam och smart till olika senarion.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karrakär är uppvuxen i ett kriminelt område då hans både hade en pappa och en bror som båda var kriminella och hans mamma dog vid hans födsel så det blev så att han blev nästan kvingad in i det kriminella nätverket och blev ofta tagen av polisen men nu är han vuxen och hans båda pappa och bror sitter nu i fengelse av kriminella handlingar och nu vill han ändra på sitt beteände helt och bli polis istället eftersom han kom på sig sälj att han bara förstörde för sig själv och andra med att vara kriminäll.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En schysst och trevlig RP upplevelse med realistiska scenarion.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte bara en person ska vinna i ett scenario och att alla ska få nånting utav det.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja i en gammal server som nu är nedtagen så körde jag väldigt mycket fail rp och sedan blev bannad ut av det men nu har jag lärt mig ut av det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Pwg, cop bait och fear rp

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Det kan vara lite svårt att läsa vad jag har skivit i denna ansökningen och det är för att jag har dyslexi och inte kan stava så bra.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka