- Meddelanden
- 14
- Reaction score
- 1
Blacklist-referens
ID: 614 — Övrigt
Anledning: Fusk,Aimbot
Personal: Hedgehog
Datum: 2026-02-14
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv tja. ja jag var väldigt dum och valde att fuska har aldrig fuskat förut men blev av med min staff och slutade spela för jag tappade suget så jag fuskade vilket var helt idiotiskt och jag ber verkligen om ursäkt för det och nu vill jag testa spela och ha kul igen och jag ber verkligen om en till chans för tycker alla förtjänar att visa sig lojal som spelare igen och det tänker jag göra.
Tar du ansvar för det som hände? Ja jag tar ansvar för jag fuskade vilket var så jävla dumt nu när jag tänker efter jag hade istället bara kunnat ta en paus från gibbet ett tag än att fuska och bli bannad. jag tar ansvar och har förstått mitt fel och fått ta konsekvenserna men nu ber jag verkligen om en till chans.
Vad har du lärt dig sedan dess? att inte fuska och istället bara ta en paus och inte överhuvudtaget använda 3dje parts mjukvaror som någon snorunge 12 åring.
Varför ska vi ge dig en till chans? För jag har ej fusk längre och ber verkligen om ursäkt för det jag gjorde på servern vilket var att fuska sjukt omoget och lågt av mig som person och fuska som en snorunge istället för att ta en paus men jag borde få en chans för jag tagit mina konsekvenser och lärt mig en läxa!
Har du bevis som stödjer din överklagan? staffen lär ha det
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja