Nekad XTCastor | Medlem ansökning [Scizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

XTCastor

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Vad är ditt discord namn? og_smultron

Vad är ditt födelsedatum? 15 April 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Castor Olhsson, 1999-06-12

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Modig, Rolig, Social

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Castor Olhsson var född 1999-06-12 och vaknade i sjukhuset I Göteborg. När han växte upp fick han problem med gäng i runt 14 års åldern. Han blev inblanndad med gäng kriminalitet och han föräldrar fick reda på det. Castor fick sitta i HVB tills han var 18 och efter det bodde han hemma. Han började med sina dåliga vanor igen och hans föräldrar fick reda på det. Han fick flytta in hos han morbror vid 26 års åldern. Nu försöker han starta ett nytt liv och skaffa nya vänner. Han hoppas att han kan börja om och få ett nytt kapitel i livet som ändrar hur det ser ut nu.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en bra rp och en bra stund för unives medlemmar. Jag är en social person och kan bidra till att hjälpa personer som till exempel nya medlemmar, inklusive mig själv.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Exempelvis om någon pekar en pistol mot mig måste jag lyda deras order eftersom jag ska frukta för mitt liv. Jag ska försöka överleva genom att ge dem mina grejer och följa deras ordrar.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Fear rp och vdm

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vill jätte gärna spela på denna server och hoppas att jag blir godkänd som medlem.

Hej!
Du har fått instruktioner från högre uppsatta att verifiera dig med BankID av olika skäl.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning: Ej tagit intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka