Nekad Lucas7212 | Medlem ansökning [Norton]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lucas7212

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? lucas7212

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juli 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Oskar Olhsson 2003-07-03

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig, spontan och kreativ

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Oskar har haft en tuff uppväxt med föräldrar som är missbrukare. Oskar har precis fått ordning på sitt liv. Han vill söka och få ett bra jobb så han kan försörja sig själv och han vill såklart vara en bra med människa.

Vad kan du bidra med till serverns RP? På Unive RP kan jag bidra genom att fokusera på att skapa roliga och levande situationer för andra spelare. Jag kan till exempel vara den som startar samtal, erbjuder hjälp, söker jobb åt folk eller kommer med idéer som leder till interaktion. Istället för att vänta på att något ska hända kan jag själv vara den som sätter igång scenarion.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela i ett scenario innebär för mig att jag inte alltid fokuserar på att själv för att vinna eller få min vilja igenom, utan att jag också spelar på ett sätt som gör det rolig, trovärdig och givande för den andra parten.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej jag har aldrig brutit mot några regler

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? suntförnuft, vdm och rdm.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad ansökan
Anledning: Ditt discord konto är mindre än 6 månader gammalt

Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka