Nekad XRLiamooo | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

XRLiamooo

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/XR_liamoo-_-/

Ditt Hex-ID: 1100001379e32dd (Hex)

Vad är din discord tagg? XR_liamoo-_-#0238

Vem var det som bannade dig? grakke

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? metagaming,lallare och suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag va vid piren och pratade med folk och sen så kom det fram en tjej som frågade om jag ville äta mat med hon och jag sa ja och då skulle vi för åka först till ikea men sen så sa hon att vi skulle hjälpa hon men jag visste inget ting så jag va bara tyst och hon pratade med någon på telefonen och jag va rädd för att jag inte ville bli rånad och sen så kom vi fram och då körde hon i typ 200km med en tesla och jagade en bmw och jag visste inget ting.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi skulle först till ikea men sen så åkte vi ner mot stan igen och skulle hjälpa hennes kompis och jag visste inte vem det va och sen så jag vi en bmw i typ 200km och jag kunde typ inte säga något för jag ville inte att hon skulle bli arg på mig men vi kom när men sen så körde vi någon annan stans och sen så kom den bilen i 300km och bara körde i mot stan och sen så körde hon efter den bmw och sen så stanade bilen och började spring och så sprang jag och hon efter och sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. vet inte jag borde inte fort så länge. Jag sa till henne att jag inte ville en gång men sen så lyssnade hon inte så jag visste inte vad jag skulle göra. Jag bara sprang efter för att hon sa det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1. Jag körde förbi ett rån med mina vänner och då kom det en polis bil efter mig och min kompis och jag körde förbi med min kompis och sen så stannade jag vid en polis och sen så blev jag bannad
2. Jag va med mina kompisar men dom började vara kaxig mot mig så jag försökte dra men dom hotade mig med pistoler och sa att jag skulle dra och plocka blommor och jag va inte i wl så jag blev bannad för det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag vet inte för jag åkte ju för att vi skulle äta men sen så skulle hon tydligen hjälpa sin kompis så jag vet inte

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag inte ska åka runt med folk jag inte vet vilka dom är. men dock skulle det kunna hända någon annan

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Tillbaka