Nekad xrey24 | Ban Överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Daddy kiko

Icke Medlem
Meddelanden
477
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198164179334/

Ditt Hex-ID: 11000010c277986

Vad är din discord tagg? Daddykiko

Vem var det som bannade dig? Smilla

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-04-11 230019.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? På grund av att jag bröt en mot en regel omedvetet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina vänner var utanför vårt gäng hus, då kom en bil in i vårt gäng hus och bad oss köra ut mot vägen. Vi bytte därefter om och körde ut från vårt hus men de var borta. Vi körde en liten bit utanför vårt gäng hus och fann de liggandes döda. Jag utgick utifrån tanken att det var så pass nära vårt gäng hus att det var okej för mig att loota den döda kroppen. Då detta är okej enligt reglerna att man får loota personer på zoner man kontrollerar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var en korrekt ban eftersom att jag nu vet att man endast får loota ifall personen ligger inuti gänghuset, och då ska man göra ett scenario utav det. Men detta var inget jag visste i stunden jag blev bannad, då jag missuppfattat regeln.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad i min unive karaktär. Jag har lärt mig av mina misstag och inte gjort samma misstag mer än 1-2 gånger. Jag var nybörjare och råkade köra på någon och blev bannad för VDM. Men jag har lärt mig att vara extra försiktig. En annan gång blev jag bannad för jag råkade använda ordet discord ingame och detta var 2021. En tredje gång lallade jag väldigt mycket i unive och således blev jag bannad. Men sammanfattningsvis så har jag lärt mig av dessa misstag och inte blivit bannad igen utav något av dessa tidigare ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, det kunde jag ha gjort genom att inte loota någon utav dessa döda personer och kunna förstå reglerna bättre.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har förstått reglerna klart och tydligt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, dessutom vill jag tillägga att jag har pratat med en support medlem och vi har kollat upp allting med mitt konto så ser man att jag inte har 7 tidigare bans detta är väldigt felaktigt. Sedan så förstod han att i en sådan situation tillkommer sådana ord och att jag har bett om ursäkt. Det har blandats ip med min dator och lillebroshan och därför står det att jag har 9 tidigare bans. Kolla gärna upp det så man kan antingen godkänna denna överklagelse eller neka. Tack!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka