Accepterad xrey24 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Daddy kiko

Icke Medlem
Meddelanden
477
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198164179334/

Ditt Hex-ID: 11000010c277986

Vad är din discord tagg? Daddykiko

Vem var det som bannade dig? OLOF

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-04-16 190148.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För ingen anledning egentligen. Jag är kriminell på test period.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi var i ett scenario och det hände flera grejer där min vän hade gisslan i vårt hus då det hade skett ett scenario innan mellan de. Sedan när de var hemma då var jag också det och gisslan var där. Hans vänner kom till vårt hus utan att egentligen veta vart mina vänner har gisslan. "Metagaming". Men det har vi inte clipp på så det spelar inge roll i slutändan. Sen när hans vänner kom då blev jag skuten och dog sedan blev jag bara bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en helt felaktig ban, utan någon anledning blir jag bannad. Jag är kriminell på test period och de sköt mig och jag dog o sen blev jag bannad hahah hur förstår jag inte helt ärligt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad i min unive karaktär. Jag har lärt mig av mina misstag och inte gjort samma misstag mer än 1-2 gånger. Jag var nybörjare och råkade köra på någon och blev bannad för VDM. Men jag har lärt mig att vara extra försiktig. En annan gång blev jag bannad för jag råkade använda ordet discord ingame och detta var 2021. En tredje gång lallade jag väldigt mycket i unive och således blev jag bannad. Men sammanfattningsvis så har jag lärt mig av dessa misstag och inte blivit bannad igen utav något av dessa tidigare ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej, det hade jag inte kunnat gjort då jag blev skjuten och dog men ändå så blir jag bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kan inte lära mig utav något som jag inte gjort fel. En förklaring hade hjälpt mig att lära mig av mina misstag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes, det vet jag. Tack i förhand!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka