Nekad Daddy kiko | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Daddy kiko

Icke Medlem
Meddelanden
477
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198164179334/

Ditt Hex-ID: steam:11000010c277986

Vad är din discord tagg? Daddykiko

Vem var det som bannade dig? Philip320

Bild på banmeddelande: 112105-a7e6dedde2d0c49e57487e0d57d2cef7.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Snälla Philip ge mig en sista chans, jag har aldrig varit en problemspelare men jag blev hjärntvättad, snälla 320 jag kommer aldrig göra om det jag lovar. Jag blev bannad på grund av mitt respektlösa och oansvariga beteende, både på servern och i Discord. Jag skapade kaos genom att skjuta omkring mig utan någon rollspelsmässig anledning och skrev olämpliga kommentarer på Discord. Det jag gjorde var barnsligt, lågt och helt emot serverns regler och värderingar. Jag inser att mitt agerande inte bara förstörde för andra spelare utan också visade brist på respekt mot staff och hela gemenskapen. Jag skäms över mitt beteende och vill tydligt understryka att jag tar fullt ansvar för mina handlingar. Jag lovar att om jag får en ny chans att spela på Unive, kommer jag att visa att jag har förändrats och att något liknande aldrig kommer att hända igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Händelsen inträffade för ungefär 1 och ett halvt år sedan. Jag befann mig utanför Sons of Anarchy-huset och utförde en drive-by utan något som helst tillstånd eller rollspelsmässig grund. Kort därefter blev jag bannad, vilket var helt rätt beslut av staff. Jag agerade utan hänsyn till serverns regler och förstörelse av andras spelupplevelse, vilket var fel av mig. Det är viktigt för mig att betona att detta inte var ett ögonblicks misstag utan ett resultat av att jag vid den tiden tappat respekten för RP. Jag ser nu hur omoget detta var, och jag ångrar djupt att jag valde att lämna ett sådant dåligt avtryck.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte en felaktig ban. Jag var 100 % i fel, och Philip agerade helt korrekt. Om jag hade varit staff själv, hade jag gjort samma sak. Jag respekterar beslutet och ser det som en konsekvens av mitt eget omogna beteende. Jag vill även be om ursäkt direkt till staffteamet för att de behövde hantera mitt trams. Detta var en läxa för mig, och jag kan lova att jag aldrig kommer att sätta er i en sådan situation igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Innan min permanenta ban var jag en grön spelare och hade inte fått många varningar. Jag vill dock lyfta fram en tidigare ban jag fick för fear RP. Det var ett tydligt misstag från min sida, och jag förstod snabbt att jag förstörde spelupplevelsen för andra genom att bryta mot en grundläggande RP-regel. Den bannen var en lärdom som hjälpte mig att utvecklas som spelare, och jag trodde att jag var på rätt väg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag var vid den tiden trött på RP och tappade motivationen, men i stället för att lämna på ett moget sätt valde jag att skapa kaos. Det var ett extremt själviskt och respektlöst sätt att lämna en community som faktiskt betytt mycket för mig. Om jag kunde gå tillbaka i tiden, hade jag valt att lämna servern på ett värdigt sätt – antingen genom att meddela staff eller helt enkelt ta en paus utan att störa andra spelares upplevelse. Jag inser nu att mitt agerande inte bara drabbade staff utan också hela Unive-gemenskapen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? a, jag har lärt mig en viktig läxa. Jag ångrar verkligen mitt beteende eftersom Unive är den första servern jag började spela på och den har en speciell plats i mitt hjärta. Jag inser nu att jag svek både Community och mig själv genom att bete mig som jag gjorde. Unive var mer än bara en server för mig, det var en plats där jag skapade minnen, vänner och utvecklade mitt rollspel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka