- Meddelanden
- 56
- Reaction score
- 13
Vad är ditt namn i verkligheten? Christoffer
Vad heter du på discord? XRay#1111
Ange ditt födelsedatum 10 Januari 1989
Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Varierar såklart från dag till dag, men detta vill jag helst ta på intervjun om jag går vidare för att det känns lättare att förklara.
Vad är det som får dig att söka till Trainee? Just nu känner jag att jag har små tröttnat lite på att RPa. Och känner att jag kanske kan hjälpa till istället.
Hjälpa spelarna med vad som är rätt och fel. Se till att scenarion sköts rätt åt båda hållen.
Under dessa månader jag har spelat på servern så har man lärt sig en del och sett en del hur andra hanterar ärenden och känner att ja varför inte söka själv för att hjälpa andra som har problem.
har vart servervakt sen vecka 3 på servern och har hjälpt till en del med att rensa upp, banna och kicka folk när jag inte har streamat.
Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Det som jag mest skulle vilja utveckla och hjälpa till med det är det kriminiella.
Har i princip endast vart krim på servern. Man ser saker som går att utveckla och som man kan driva framåt. Men det gäller att alla möts i mitten. Det som jag mest saknar det är kommunikation mellan krim-spelarna och krim-ansvariga idag (det finns men ytterst lite, Går att utveckla ännu mer)
Men även skulle jag vilja utveckla lite spelarnas rp, Specca dom, diskutera med dom om rätt och fel. Hänvisa spelarna rätt väg istället. Finns mycket man kan jobba på men rom byggdes inte på 1 dag.
Hur länge har du spelat på Unive? ungefär 7 månder
Har du några tidigare erfarenheter? Aldrig vart det innan, men hade faktiskt vart kul att testa på. har vart servervakt sen dag 3 på servern
Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Har kollat in när andra trainees har jobbat, så lite commands kan jag:
/goto (id) tar dig till idt som du skriver
/bring (id) tar personen du ska bringa till dig
/noclip flymode, man blir osynlig
/giveitem (id) (föremålet)
/revive (id) återupplivar spelaren
/tpm tar dig till din wapoint
/setjob (id) jobb rank
/kick (id) kickar spelaren från servern
/sqlban (id) dagar anledning
/sqlunban (hex) detta command unbannar man personer med
/sqlbanhistory för att kolla historia om tidigare bans på personen i fråga
/sqlbanoffline - Detta kommandot gör så du kan banna en person som har gått offline med ett permid!
/freeze (id) för att frysa en spelare t.ex om en ny spelare på servern springer runt med default kläder så freezar man individen och ger den skin, när den fixat till sin karaktär så gör man en unfreeze.
/unfreeze (id)
/spec (id) för att specca enskild spelare
/spec för att få upp lista med alla spelare som är inne på servern
/specoff för att sluta specca
/dv för att ta bort ett fordon från kartan
/sv för att skriva i servervaktschatten
/sc för att skriva i staffchatten
/togglename för att se spelarens steamnamn.
/toggleid för att se spelarens id.
/svban (id) (anledning)
/ooc för att skriva ett meddelande i chatten som hela servern ser.
/announce skriver man när man skall skicka ett viktigt meddelande till servern.
/skin (id) ger skin till spelaren
/giveitem (ID) (föremål) (antal) När man ska ge föremål till en spelare.
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Kriminell
Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Inte just nu, svårt att skriva allt tror det är lättare att prata än att skriva ner allt
Vad heter du på discord? XRay#1111
Ange ditt födelsedatum 10 Januari 1989
Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Varierar såklart från dag till dag, men detta vill jag helst ta på intervjun om jag går vidare för att det känns lättare att förklara.
Vad är det som får dig att söka till Trainee? Just nu känner jag att jag har små tröttnat lite på att RPa. Och känner att jag kanske kan hjälpa till istället.
Hjälpa spelarna med vad som är rätt och fel. Se till att scenarion sköts rätt åt båda hållen.
Under dessa månader jag har spelat på servern så har man lärt sig en del och sett en del hur andra hanterar ärenden och känner att ja varför inte söka själv för att hjälpa andra som har problem.
har vart servervakt sen vecka 3 på servern och har hjälpt till en del med att rensa upp, banna och kicka folk när jag inte har streamat.
Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Det som jag mest skulle vilja utveckla och hjälpa till med det är det kriminiella.
Har i princip endast vart krim på servern. Man ser saker som går att utveckla och som man kan driva framåt. Men det gäller att alla möts i mitten. Det som jag mest saknar det är kommunikation mellan krim-spelarna och krim-ansvariga idag (det finns men ytterst lite, Går att utveckla ännu mer)
Men även skulle jag vilja utveckla lite spelarnas rp, Specca dom, diskutera med dom om rätt och fel. Hänvisa spelarna rätt väg istället. Finns mycket man kan jobba på men rom byggdes inte på 1 dag.
Hur länge har du spelat på Unive? ungefär 7 månder
Har du några tidigare erfarenheter? Aldrig vart det innan, men hade faktiskt vart kul att testa på. har vart servervakt sen dag 3 på servern
Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Har kollat in när andra trainees har jobbat, så lite commands kan jag:
/goto (id) tar dig till idt som du skriver
/bring (id) tar personen du ska bringa till dig
/noclip flymode, man blir osynlig
/giveitem (id) (föremålet)
/revive (id) återupplivar spelaren
/tpm tar dig till din wapoint
/setjob (id) jobb rank
/kick (id) kickar spelaren från servern
/sqlban (id) dagar anledning
/sqlunban (hex) detta command unbannar man personer med
/sqlbanhistory för att kolla historia om tidigare bans på personen i fråga
/sqlbanoffline - Detta kommandot gör så du kan banna en person som har gått offline med ett permid!
/freeze (id) för att frysa en spelare t.ex om en ny spelare på servern springer runt med default kläder så freezar man individen och ger den skin, när den fixat till sin karaktär så gör man en unfreeze.
/unfreeze (id)
/spec (id) för att specca enskild spelare
/spec för att få upp lista med alla spelare som är inne på servern
/specoff för att sluta specca
/dv för att ta bort ett fordon från kartan
/sv för att skriva i servervaktschatten
/sc för att skriva i staffchatten
/togglename för att se spelarens steamnamn.
/toggleid för att se spelarens id.
/svban (id) (anledning)
/ooc för att skriva ett meddelande i chatten som hela servern ser.
/announce skriver man när man skall skicka ett viktigt meddelande till servern.
/skin (id) ger skin till spelaren
/giveitem (ID) (föremål) (antal) När man ska ge föremål till en spelare.
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Kriminell
Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Inte just nu, svårt att skriva allt tror det är lättare att prata än att skriva ner allt