Accepterad XpoNenT | Chef-jobb ansökan [Mekonomen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kabigon56

Icke Medlem
Meddelanden
124
Reaction score
5
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? William

Vad heter du på discord? kabigon56

Hur gammal är du? 17

Hur länge har du spelat på Unive? sedan 2021 men tog en lång paus

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer sträva efter bra personal som är aktiva och verkligen brinner för sitt arbete. Jag kommer lägga fram mål för varje vecka så alla har något att sikta för. Jag kommer även vara aktiv med att lära känna alla kollegor så man får ett starkt band med dom och kan på det sättet lära sig deras förmågor och egenskaper. Jag som Chef kommer vara social, snäll och trevlig. Jag kommer alltid sikta på att mina kollegor ska få en sån bra arbetsplats som möjligt samt att mekonomen alltid kommer stå med öppna dörrar till alla våra trevliga kunder. Jag kommer anställa moget folk som vet hur man behandlar kunder. Jag kommer lägga upp en plan så vi alltid kommer ha personal i verkstaden samt ute på jour.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag är vid nuvarande Personal ansvarig på mekonomen så jag vet hur man behandlar kollegor samt så vet jag hur arbete fungerar. Jag har redan skapat en bra grund med nuvarande kollegor som jobbar vilket kommer leda till att det kommer bli en god stämning om jag blir chef. Jag är trevlig som person och möter alltid alla kunder med ett leende på läpparna. Jag fungerar bra under stress så om det står 30 bilar och vill bli lagade så hanterar jag situation bra utan kaos men samtidigt ser till så att alla bilar blir lagade.

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag (om inget annat viktigt tycker upp)

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det är klart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? Ja

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Godkänd, välkommen till din nya position och lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka