Inaktuell xotiic | Ansökan till Staff [DropDougle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xotiic

Icke Medlem
Meddelanden
137
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? Victor

Ditt discordnamn: Xot11c

Ange ditt födelsedatum 18 Mars 2008

Varför ska just du bli staff? För att arbeta för att aktivt driva servern framåt, jag kommer bidra med kunskap från tidigare tid som staff

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Staffs som fokuserar på småsaker istället för de stora problemen, staffs som tror att dem inte kan göra fel, kriminell ansvariga,

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag ska sammarbeta med staffs för att bygga upp ett bra system

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är viktigt, för skulle man sitta och lalla runt skulle man inte bli tagen seriös

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag ska göra staffarbete när jag har tid då privata livet går först

Hur länge har du spelat på Unive? 3år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, ex helper, donantion, trainee, mod

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jobb då jag icke är omtyckt av en viss chef där

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka