Antagen smok1ng00 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

smok1ng9

Icke Medlem
Meddelanden
62
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Ditt discordnamn: smok1ng9

Ange ditt födelsedatum 10 Januari 2000

Varför ska just du bli staff? Jag anser att jag passar som staff eftersom jag är. Rättvis, tar ansvar. Jag har god förståelse för RP reglerna. Jag är hjälpsam, kan hantera konflikter på ett sakligt sätt och är aktiv på servern, vilket gör att jag snabbt kan hjälpa spelare.
Jag är en extremt aktiv spelare på servern med ca 7-8h per dag, så aktivitet kan ni räkna med!

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det mesta fungerar bra på Unive, men ibland upplever jag att vissa situationer brister i RPn, tex stressade scenarion eller där regler tolkas olika. Jag tror att detta främst handlar om missförstånd snarare och att tydligare kommunikation och närvarande staff kan förebygga många av dessa situationer.
Samt småsaker så som fuskare mm.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Tillsammans med övriga i staff-teamet vill jag vara tydlig och lugn mot spelarna. Jag tycker det är viktigt att förklara regler på ett enkelt sätt så att alla förstår, istället för att direkt ge straff. Om samma problem händer ofta hade jag tagit upp det med övriga staff så att vi kan hitta en lösning tillsammans och vara mer konsekventa. På så sätt kan vi förbättra RPn och undvika missförstånd.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? För mig är det väldigt viktigt att agera professionellt, eftersom staff representerar servern. Hur man beter sig som staff påverkar både spelarnas upplevelse och förtroendet för staff teamet.
Så då spelar Mognad, engagemang och aktivitet stor roll!

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer att planera mitt staff arbete så att det inte påverkar mitt privata liv negativt. Mitt privata liv går alltid först, men när jag är inne och aktiv som staff ser jag till att göra mitt jobb ordentligt.
Och angående RP så känner jag att när man är staff så får man prioritera bort den biten. Och kanske RPa på tidigare mornar och sena kvällar.

Hur länge har du spelat på Unive? Spelat sen ungefär 2022! =)

Har du tidigare erfarenheter som staff? Yes!
Har varit Sr.Mod på vation rp samt Head Mod på ortenwave. Så jag har koll på det mesta och vet hur arbetet ska utföras!

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nejdå!

Senast ändrad:
Kanske inte skrev jätte mycket, men innehållet som räknas! och är, mogen och kan bete mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka