Nekad Xnolan123 | Medlem ansökning [OlleBollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Xnolan123

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? NOEL

Vad är ditt discord namn? Xnolan

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2024

Berätta om din karaktär. hej min karaktär heter Stefan Nilsson. Stefan är än man i 24 års ålder längd 185 cm som bode i Djurås i en litet hus. Stefan har inte alltid haft det så bra. När han föddes dog hans mamma under förlosningen och han kunde aldrig träffa sin egna mamma. Det har gjort så att han har blivit väldigt agresiv och arg. Han har också blivit väldigt ledsen för att Stefans pappa vad också en alkolist som tog till våld varje dag och Stefan va en av offren. Stefan har bara haft en syster han kan prata med som också har fått väldigt mycket slag och förnedringar av sin pappa. Stefan och hans syster har aldrig vågat prata med någon för att dom har varit rädda att doms pappa ska slå dom mer eller till och med kidnappa dom. För att Stefan aldrig har kunnat göra något så har hans intressen dragits till mer krimminella saker och hänga med sina kompisar ute sent till kvällarna utan att komma hem. Stefan har alltid haft intressen att vara ute med bilar och sladda runt och att mecka med bilar men har aldrig kunna göra det för att hans kompisar har stoppat honom. När Stefan blev femton så började han tänka om och vilja satsa i skolan Men hans kompisar sa bara att han va töntig och att han ska strunta i skolan och hänga med dom. För att han inte kunde snacka med sin pappa om det behöver han vända sig till sin lärare Monica. Monica förstår att han behöver hjälp nu och ringer polisen. Hon gör så Stefans pappa hamnar i fängelse och att barnen ska få bo på fosterhem. Ingen av Stefan eller hennes syster gillar att bo där och ber Monica om hon kan adoptera dom. Hon säger Faktist ja. Nu kunde verkligen Stefan förendra sig och bli en bra grabb som får bra betyg i skolan och han kan göra sin dröm att mecka med bilar. Dagen innan Stefan skulle bli 20 dog Monica. Det tog väldigt hårt på Stefan och han började hamna i en mörkt liv med droger och gäng. Stefan väljer att flytta till en ny stad han har hört mycket gott om för att kunna ändra på sig. Han Flyttar till den fina staden unive och hitills har allt bara blivit bättre.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ag kan bidra med en bra RP med eller utan folk. jag har koll på reglerna och kan reagera bra i hotade men också små lägen om det händer något i staden. jag kommer också hjälpa andra så att det blir ett bra scenario om för att då blir det en bättre RP här på unive

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? kolla hela tiden kan man inte vinna allt för då blir det inte en bra RP för om någon har en pistol mot mig och säger stanna bilen och hoppa ur om jag då trycker plattan i matten så har jag vunnit fast i det läget ska man låta han vinna och kliva ur bilen och bli rånad eller vad han vill.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag kan alla regler utan till till exempel VDM är att man kör över någon och RDM är att man dödar någon utan att ha en anledning

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat unive ganska länge

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej jag tror jag har fått med allt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka