Nekad xmb#1066 | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xmb#1066

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? james

Ange ditt födelsedatum 15 Juli 2008

Vad heter du på discord? xmb#1066

Mellan vilka tider kan du oftast spela? vardagar 15 till 21
helger 8 till 22

Hur länge har du spelat på Unive? sen den 19 Juni har jag spelat på Unive.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag blir Servervakt skulle jag hjälpa staff teamet mycket och underlätta arbetet för dem. Jag skulle fortsätta rpa som jag brukar och försöka visa folk hur man Rpar och hur man följer regler. Jag kommer försöka kicka folk som gör helt fel och tänker tänka varför och vilka jag kickar och om dem gör fel eller inte. tillixempel dem som bryter mot någon Grundregler kommer jag kicka eftersom dem är bara här för att förstöra och förtjänar inte att förstöra och komma undan med det. Jag kommer att Försöka göra Rpen bättre i varje tillfälle. Jag skulle verkligen underlätta för alla staffen och försöka göra serven Rpen så bra som möjlig i alla scenarion.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? jag vill kunna göra skillnad. Jag vill inte skriva /help utan jag vill klara mig själv. Jag vill också hjälpa andra om dem behöver hjälp. Jag vet att Unive är den största servern i Sverige och då vill jag underlätta för staff teamet. Jag vill också kunna dva bilar eftersom det är många gånger bilar har varit AFK framför ett garage så vi måste tjuvkoppla vilket inte är kul. Jag vill också kicka folk eftersom dem gör fel och ibland meddela er om någon gör jättemånga fel

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer göra allt för att göra serven bättre. Jag kommer /kick och /svban. Det gör jag för att hjälpa Staffen så mycket som möjligt. jag ska också typ varna folk i /ooc om om skulle bryta mot något gråvare så blir det kick eller svbann. Jag kommer /dv bilar som är i vägen och som Förstör bilar och Rpen. Jag tänker som sagt hjälpa och stötta så mycket som möjligt. Jag vill inte stänga av dem direkt eftersom vi får alltid nya spelare som behöver lära sig. Därför ger jag dem en varning sedan kommer jag sparka och sista momentet är att /svban.

Varför ska just du bli servervakt? Jag vill bli server vakt för att jag vill hjälpa Staff temat med folk som lallar eller bryter mot någon annan regel. Jag vill göra det till ett bättre spel, jag vill även göra det roligare för alla som spelar spelet. Alla roller kommer jag försöka hjälpa. Jag är rättvis och kan många regler. Jag vill påstå att jag ha en bra Rp nivå som räcker långt. Jag håller även på att lära mig nya saker och är bra att ta in ny kunskap. Jag är noggrann fast rättvis på samma sätt. Alla ska behandlas lika oavsett roll. jag vill återigen poängtera att jag vill underlätta arbetet för Staff teamet.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag har bra Rp och jag gillar och göra Rpen bättre i alla tillfällen. jag har alltid velat göra serven Rpen bättre. Jag skulle vilja bli servervakt för att jag kommer tycka att det är roligare att vara liten mer del utav serven och hjälpa straffen med Revive,kick och svban för att underlätta för dom. Skulle också kickat alla som använder dåliga /sme som t.ex dagdrömmer för det kan vara Halv ooc. Jag vill också bli servervakt för när jag är i piren eller torget så bli alltid folks bilar snodda precis framför någon och det är sunförnuft.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /sqlbanoffline bannar person offline /togglename namn /toggleid man ser allas id över deras karaktär. /freeze (id) man fryser en spelare, bra om man ska kolla deras id om de t.ex. kör bil. /addkey (id) (namn på nyckel) man ger någon en nyckel /giveitem (id) (namn på föremålet) man ger någon ett föremål /sqlbanhistory (steamnamn) ser alla gånger personen har varit bannad. /sqlbanoffline man bannar en spelare som är offline. /sv servervakts chatten /revive (id) /togglename (id) /toggleid (id) /freeze (id) /goto (id) man teleporteras till en spelare. /bring (id) spelaren teleporteras till min position. /setperms man ger någon perms som t.ex. mod osv. /setjob ger personen jobb /sc Staff chatten /spec man får upp en lista med alla spelare på servern och man kan då välja någon att specca eller kicka. /spec (id) speccar man en viss person /specoff man slutar specca. /skin (id) tar upp kläder menyn /noclip osynlig, flyga runt och speca /who (id) man kollar vad den har för roll som medlem och krim /addkey (id) /giveitem (id) /ooc /sv servervakts chatten

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans jag har varit bannad för att - Provocerar gäng när dom börja slåss - Frågade blommor på piren. jag trodde jag kände igen dom men så var det inte - jag tog polis bil. det var min andra dag och glömde Reglen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka