Nekad Xlent | Medlem ansökning [Sjödin].

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Xlent

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Pontus pesonen

Vad är ditt discord namn? Xlent

Vad är ditt födelsedatum? 29 Januari 1991

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Michael Rotto 34år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Virrig,Omhändetagande,Korrekt

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Har jobbat hela livet men flyttade hem till hemstaden igen för att mamma åkt på en hjärtinfarkt så jag flyttade hem igen för att se till henne och ser då fram imot att få forma sitt nya liv med nya människor runt om sig i hemstaden Unive

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mycket goa skratt då jag har en jäkla dialekt som jag behärskar sisådär irl och jag har märkt på andra ställen att man hör många skratta med en pga dialekten i kombination av min virrighet. Och även ett trevligt och moget rp med många års erfarenhet och även ett ägarskap för många år sedan långt innan det börja bli väldigt populärt för alla typer av människor:)

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om jag inte är helt ute och cyklar så ska man följa skaparens scenario när man märker att man har hamnat i ett skede av ett nytt scenario, tillexempel en kidnappning som rollspelas fram när jag har bett en person att skjutsa mig och han ser sin chans att kidnappa mig nu när jag sitter i hans bil då ska jag inte bara hoppa ut och springa där ifrån för då måste jag rollspela fram ett fly försök.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jaa jag har brutit mot occ och det var i slutet av ett scenario då jag skulle avrättas men det var två minderåriga på en server som hade 18+ som trodde att dom skulle kunna döda mig på ett scenario som hade pågått i 10-15 minuter men det jag lärde mig helt klart av det var ju att aldrig gå occ även om scenariot är slut och jag vill förklara för dom att dom begått flera regelbrott för det resulterade i en bann för mig också vilket är helt rätt i sig för det skulle jag ta med ledningen och låtit dom göra sitt jobb som dom oftast är bäst på.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Den mest givna regeln är ju helt klart meta gaming framförallt med dagens alla streamer

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kan ju berätta vad min tanke i staden är. Det är att jag ska råka för säga mig om olika personer och deras information till personer som kanske inte ska ha den infon fast jag kommer säga det på ett sätt som är att det inte med flit osv :D

Du har fått instruktioner från högre uppsatta att verifiera dig med BankID av olika skäl.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat

Det kan jag absolut göra, men på vilket sätt vet jag att det är en legit verifiering då jag ska använda bank id som är väldigt farligt att verifiera på fel plats. När det finns id kort tillsammans med selfi som exempel på verifiering

Det kan jag absolut göra, men på vilket sätt vet jag att det är en legit verifiering då jag ska använda bank id som är väldigt farligt att verifiera på fel plats. När det finns id kort tillsammans med selfi som exempel på verifiering
Vi använder oss av ett krypterat system som följer alla regler kring GDPR.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning: Du har ej tagit intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka