Accepterad jewlover676767 | Medlem ansökning [Sjödin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jewlover676767

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? danne

Vad är ditt discord namn? jewlover676767

Vad är ditt födelsedatum? 11 Maj 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min Karaktär heter karl Birger och är 35 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Omtänksam trevlig hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: han har haft en tuff uppväxt med en pappa som missbrukat droger under hela Karls uppväxt. Karls pappa använde ofta våld mot Karl och hans mor han såg helt enkelt det som ett sätt att uppfostra Karl. Karls mor brukade kolla åt andra hållet vid dessa tillfälle och ursäkta pappans beteende och säga han älskar ju oss men han har svårt för att visa det. När Karl fyllde 18 rymde Karl hemifrån för att slippa allt detta det var tufft i början tvingades han sova utomhus. En dag när Karl kom fram till ett litet samhälle hittade han en bilverkstad som sökte personal där lyckades han få jobb. Till en början jobbade han för mat och tillstånd att sova i omklädningsrummet. Efter någon månad hade Karl lärt sig tillräckligt mycket för att få en anställning med betalning som var nog för att han skulle kunna skaffa sig en lägenhet. Karl jobbade där fram tills för ett år sedan då bilverkstaden gick i konkurs och hans liv slogs i spillror igen då han inte kunnat hitta något nytt jobb därför vill Karl bege sig in till staden för att söka lyckan. Hur det kommer gå beror mycket på vilka han möter och hur hans omgivning är då han är impulsiv och ofta tar snabba beslut

Vad kan du bidra med till serverns RP? Har spelat på 17+ servrar med hög rp nivå så kan bidra med moget och roligt rollspel som blir bra scenarion för båda parter

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man tänker innan man handlar och handlar verklighetstroget en väldigt viktig regel att spela efter

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag e en ny spelare till unive och skulle absolut inte rollspela emot reglerna, jag kommer att inte försöka bryta emot dom i mitt rollspelande!

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm att man dödar någon utan ett bakomliggande scenario och vdm att man använder sitt fordon som ett vapen metagaming att man tar information utanför spelet och använder det sen ingame

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en mogen spelare som har mycket tålamod

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka