Nekad xlefanx | Medlem ansökning [Kevin88]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xlefanx

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emanuel Fast

Vad är ditt discord namn? xlefanx

Vad är ditt födelsedatum? 7 Januari 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Sigge Farsson, 25

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Respekt, rättvisa, vilja

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Sigge Farsson växte upp i en småstad där han tidigt lärde sig att livet inte alltid spelas på rättvisa villkor. Hans pappa arbetade hårt men fastnade i skulder, och hans mamma kämpade för att hålla ihop familjen. Sigge fick därför snabbt en känsla för både ansvar och överlevnadsinstinkt. I tonåren började han hänga med äldre killar som introducerade honom till småbrott – stölder, enkla bedrägerier och lite ”fixande” vid sidan av skolan. Det var inte för att han älskade kriminaliteten, utan för att han såg det som en genväg i ett system där han aldrig kände att han hade en rättvis chans. När han till slut flyttade till storstaden blev han snabbt en del av den undre världen. Där byggde han upp ett rykte som en kille som alltid höll sitt ord, var lojal mot dem han litade på och hade en ovanlig förmåga att se möjligheter där andra såg problem.

Även om Sigge idag lever i en värld av kriminalitet och snabba pengar, finns en gnagande känsla inom honom att han inte vill fastna där för alltid. Familj? Framgång? Inget är skrivet i sten för de som lyckas bryta den.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Logik och fredliga lösningar. Vill gärna hjälpa till med QA för att förhindra bristningar i ”immersion”en och göra servern till en plats som folk kan vara komfortabla att spendera sina pengar och tid.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att uppfylla deras planer och göra tiden de spenderar på servern bättre än någon annan.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag håller mig ifrån medvetna regelbrott, onödigheter jag inte tjänar något på i längden.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM, RDM, värna om livet

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är i verkligheten en väldigt lösningsorienterad person med QA utbildning inom programmering. Ger ni mig chansen kan jag vara en stor asset; företagsmässigt.

Nekad.

Anledning:
Din text är skriven av AI.
Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka