Nekad Xgamer | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Xgamer

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199040154034/

Ditt Hex-ID: 1100001405dc9b2

Vad är din discord tagg? stolpeee

Vem var det som bannade dig? _lk040

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-29 212104.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag gjorde ett val, vilket var att använda spawnmenyn efter att jag låg död i en bil i 10 minuter, efter att ha blivit skjuten av någon från motståndarlaget, så inser jag nu att det var ett stort misstag. Fattar därför varför dom valde att banna mig och det gjorde dom rätt till för sånt är inte okej.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad gjorde jag ett stort misstag som jag verkligen ångrar. Jag använde spawnmenyn medan jag låg död i min bil, och jag visste att det var fel, men jag tänkte inte mig för. Efter att jag använt spawnmenyn blev jag, några minuter senare, bannad i 30 dagar för combat loggning. Jag förstår nu att det var ett regelbrott och ångrar verkligen mitt agerande.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felaktig ban eftersom allt stämmer överens men jag skulle gärna uppskatta en till chans och försöka förbättra mitt agerande. Eftersom hag aldrig gjort något liknande förut och att detta var den första gången så känner jag att jag skulle kunna få ett lite mildare straff som kanske en varning eller kortare ban. Detta ändrar ju såklart inte faktumet över mitt agerande och mitt val jag bröt mott reglerna men alla gör fel någon gång och jag har verkligen förstått felet.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad tidigare för ett tag sen för ett olämpligt användar namn det var när jag var ny till unive och gjorde ett olämpligt namn vilket verkligen inte är ok men det som var felet var att jag ändrade precis efter typ och så gick jag in för att börja rp:a och det hade tydligen inte ändrats in game så det var fortfarande offentlig vilket verkligen var ett stort fel och har verkligen lärt mig av mitt misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skicka prio eller ett kort sms till en vän och skickat gps eller bara väntat på att ha blivit upp plockad av någon som sen skulle lämna mig vid sjukan vilket hade varit ett mycket bättre val än det jag gjorde. Jag har aldrig agerat så här innan och vet inte vad som flög in i mig och vad jag tänkte men självklart hade det funnits mycket bättre alternativ och kommer verkligen börja använda dom i framtiden för en bättre rp.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja efter min ban har jag verkligen lärt mig vikten av att tänka igenom innan jag gör mina val eftersom det här var ett väldigt dumt beslut och fattar verkligen att det blev fel och fattar att det är ett stort fel och att jag bröt mott en av serverns regler. Jag har lärt mig att aldrig under några omständigheter försöka ta ett snabbare alternativ genom att använda spawnmenu i såna situationer för det ger bara en orealistisk rp. I framtiden kommer jag aldrig upprepa dessa saker igen eftersom nu efter min ban har jag verkligen förstått felet och ångrar det så mycket eftersom jag har tillbringat mycket tid på den här servern och nu inte längre har tillgång till servern efter mitt agerande som jag verkligen kommer ändra i framtiden så vi inte hamnar här igen. Istället för att ha använt spawnmenu så skulle jag kunna bara skickat prio så någon skulle kunnat komma och hämta mig vilket är det rätta alternativet och vilket hade lett till ett mycket bättre val och jag hade inte fått en ban nu när jag tänker efter så fattar jag inte varför jag gjorde det här valet men nu efter några dagar sen banen har jag verkligen fattat mitt fel och att alla handlingar som bryter mot serverns regler leder till konsekvenser vilket ingen vill ha så för att sammanfatta så har jag lärt mig en stor del och ångrar mitt val så himla mycket och kommer aldrig under några omstämndigheter upprepa detta utan kommer i framtiden lösa det på det rätta sättet genom att skicka gps eller vänta på att någon hämtar upp en vilket är ett mycket bättre alternativ och leder till en bättre rp så jag ber verkligen om ursäkt för mitt agernade och hoppas kunna få tillgång till servern inom snar framtiden och kunna förbättra mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka