Nekad Xgamer | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Xgamer

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199040154034/

Ditt Hex-ID: 1100001405dc9b2

Vad är din discord tagg? stolpeee

Vem var det som bannade dig? bubblegum

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-19 210015.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för att jag använde ett olämpligt ord, vilket absolut inte är acceptabelt. Jag förstår nu att det jag sa var väldigt fel och kan såra andra. Jag inser att det bryter mot spelets regler, och jag ångrar mig verkligen för mitt beteende.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad var jag frustrerad och tänkte mig verkligen inte för. Jag sa ett ord som jag absolut inte borde ha sagt, och jag förstår nu att det var helt fel. Jag insåg inte hur allvarligt det var när jag sa det, men jag vet nu att jag måste vara mer uppmärksam på hur mina ord kan påverka andra.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var helt klart jag som gjorde fel. Jag förlorade mitt tålamod och sa något som inte bara var olämpligt, utan också bryter mot spelets regler. Jag inser nu att det inte finns någon ursäkt för att använda sådana ord och att staff gjorde rätt i att banna mig. Därför så kommer jag i framtiden aldrig använda detta ord igen för nu vet jag verkligen att det tillkommer konsekvenser för mina handlingar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har haft en ban tidigare. Ett tag tillbaka så var jag ganska ny med den kriminella rollen och fick en krim varning för att jag inte höll upp händerna när någon siktade men jag fick även en ban på 24h och efter detta har jag verkligen lärt mig att titta igenom reglerna noggrant innan jag börjar rpa igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade definitivt kunnat tänka igenom det jag sa, är det här verkligen ett bra ord och använda mig av och hur påverkar det här andra och mig själv. Istället för att säga ett olämpligt ord hade jag kunnat avstått från att säga något alls vilket hade varit ett mycket bättre alternativ att verkligen tänka igenom det man säger det är väldigt viktigt speciellt när det bryter mot regler också. Så det hade självklart funnits bättre alternativ som jag verkligen hade gjort om man bara kunde gå till baka i tiden men tyvärr kan man inte det men detta kommer jag verkligen ha och tänka på om det blir någon rp i framtiden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har verkligen lärt mig mycket av denna ban. Jag förstår nu hur viktigt det är att vara respektfull mot andra spelare, oavsett vad som händer i spelet. Jag har också spenderat mycket tid och pengar på spelet, och jag brinner verkligen för det. Att inte kunna spela på servern längre har verkligen gjort mig medveten om hur viktigt det är att följa reglerna. Jag skulle aldrig vilja göra samma misstag igen, och jag kommer att tänka på mina ord noggrant framöver och titta genom alla regler en gång till för säkerhets skull för att kunna förbättra min rp nivå mer innan jag börjar rpa igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår

Senast ändrad:
Tillbaka