Nekad xf haha | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xf haha

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199109039120/

Ditt Hex-ID: 11000014478e410

Vad är din discord tagg? xf haha

Vem var det som bannade dig? bubblegum

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-05-11 232848.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag fear rpade, det var väldigt dumt av mig jag fattar inte äns själv va jag gjorde där det var jätte skevt och som sagt kommer inte att göra om det. jag furszi och lexty har planerat att göra ett stort senario imorgon och det känns som att jag har förstört allt för jag ej kan vara med.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag sprang och blev skjuten i benet, det som var så skumt för de riktade knappast på mig medan jag stod upp, och sedan blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var absolut inte en felaktig ban utan de va jag som gjorde fel och jag ångrar det jag gjorde govt mycket, jag fattar bubbelgums beslut upp till100% och fattar ej vad jag gjorde den kvällen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. t.ex. när jag var ny på att RPa så körde jag över en folk massa på piren som jag tog lärdom av och började rpa socialt och på en väldigt hög nivå.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade helt enkelt bara tagit upp mina händer så vi kunde fortsätta scenariot och då hade jag ej varit bannad som sagt detta ångrar jag grovt som kommer inte ske igen även om jag bara varit bannad i 3 timmar

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag bara ska ta upp mina händer i såna situationer, när jag har indragen Krim så kommer jag gå in och spela lite sjukvårdare och avblasta sjukvården lite.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag upp till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka