Nekad xf 1 | Beslut Överklagan [valentino1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xf 1

Medlem
Meddelanden
117
Reaction score
3
Ditt discord namn: xf haha

Ditt Hex-ID: 11000014478e410

Vad för typ av beslut gäller det? kriminell roll och 7 dagars ban

Vem/vilka tog beslutet? LUDDE

Varför tror du själv att beslutet togs? jag tror att ludde tog besluter för att det såg jätte skevt ut och jag hade tagit samma beslut för när jag kollar tbx från luddes synvinkel så ser jag faktist själv att det såg skevt ut och hur liten del av senariot som klippades betyder också jätte mycket då det ligger en bakgrund i det hela, jag körde runt i grove och blir pittad jag kör tbx mot stan för att laga bilden och blir pittad igen av dessa, så min bil går sönder och jag hoppar ut på dem och frågar vad de vill de hoppar ut 20 meter framför och skjuter mig i benet sen kommer polisen och min bil var paj så att jag var tvungen att åka iväg med en kriminalvårds bil. kolla i början av klippet den första bilen en milli sekund in i klippet det var de som sköt mot mig och sedan åkte när polisen kom till platsen

Hur är beslutet felaktigt? jag tycker att LUDDE har en bra anledning till att banna mig men jag tycket oxå att jag har en bra anledning att få kunna få en andra chans då han ej har sett hela klippet men om jag hade varit LUDDE hade jag oxå dragit krimmen med tanke på hans klipp, men från min syvinkel hade jag en bra anledning till att ta kriminalvårds bilen. man kan säga att det inte var felaktigt eller korrekt utan nåt där i mellan.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: och om ni ser den första bilen 1 sek in i klippet det var de som sköt mig mig tidigare (𝙥𝙢𝙖 𝙢𝙞𝙜 𝙛ö𝙧 𝙗𝙚𝙫𝙞𝙨 𝙙å 𝙟𝙖𝙜 𝙚𝙟 𝙠𝙪𝙣𝙙𝙚 𝙡ä𝙜𝙜𝙖 𝙞𝙣 𝙙𝙤𝙢 𝙞 𝙢𝙞𝙣 𝙗𝙚𝙨𝙡𝙪𝙩𝙨 ö𝙫𝙚𝙧𝙠𝙡𝙖𝙜𝙖𝙣)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka