Nekad xf 1 | Ban Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xf 1

Medlem
Meddelanden
117
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199109039120/

Ditt Hex-ID: 11000014478e410

Vad är din discord tagg? xf haha

Vem var det som bannade dig? toris

Bild på banmeddelande: unive bild.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag valde att lägga upp mitt unive montage det gjorde jag för att jag var dum i skallen och inte hade nåt konsekvens tänk, jag valde att bara lämna servern utan att göra ett ända regel brott för jag viste att jag skulle vilja komma till baka till denna servern i framtiden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag la upp montaget och ville prova på att rpa på swe wave men det var en hemsk upplevelse inom five m som jag aldrig vill uppleva igen, unive är mitt hem, det är därför jag bara vill spela här och ha det så kul som möjligt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var ingen felaktig ban utan toris gjorde helt rätt beslut att p banna mig från servern och så förstår jag även beslutet så klart. så det var inte en felaktig ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad på unive nåra gånger tidigare och en ban jag kan minnas var när jag var ny på servern jag tror det var runt i slutet på 2021 jag var icke medlem och hade köpt en bil på marjalisas och då hängde man ju mycket på piren och dessa allmänna platserna oftare. Jag kunde inga regler och detta var min första fivem server och nån dag kom det ett stort gäng på cycklar till piren och på nåt skumt sätt fick jag för mig att massvdma hela gänget, nån sekund efter blev jag bannad av bubblegum och medans jag var bannad kollade jag på cosmo som brukade vara live på twitch som också körde på unive, rp började se mer och mer roligare ut, när jag kom tillbaka började rpa socialt och på en högre nivå.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat struntat i att lägga upp mitt montage och bara inte bettet mig som att jag var 12 år gammal, jag hade bara kunnat stanna kvar på unive med min krim roll.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att tänka igenom vad jag gör innan jag gör den saken, när jag lämnade unive så hade jag inget konsekvens tänk jag bara gjorde saker men idag har det blivit som en läxa för mig även i det vardagliga livet/ utanför datan så ja jag har lärt mig ha lite mer konsekvens tänk och på de negativa delar med nåt som kanske är kul.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? absolut det förstår jag (bilden jag laddade upp på min ban är suddig för jag bad min vän att ta en screen på den för jag tabbas ut när jag försöker)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka