Nekad xeternalzz | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xeternalzz

Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Maxi

Vad är ditt discord namn? onpat.

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juli 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Daniel Lundin är en trevlig och lojal person som gillar att hålla på med bilar, vilket i sin tur har lett till ett stort bilintresse. Han är en laglydig man och har alltid följt de lagar som finns i de städer han har bott i. Han har lätt för att lära känna nya människor och är alltid givmild av sig. Daniel är inte den typen som söker bekräftelse eller vill starta bråk. Han har jobbat inom Bennys och har även varit chef över företaget. Daniel är 21 år gammal och lever ensam då han förlorade sin familj när han var 12 år gammal. Han är öppen för förslag när det kommer till jobb och kan arbeta inom det mesta. Daniel gillar nya utmaningar och är väldigt kreativ. Han har fobier för spindlar och får panik när han ser dem. Då springer han iväg till första bästa ställe tills han känner sig trygg igen. När Daniel jobbar tar han sitt arbete på fullaste allvar och ser till att allt går framåt som det ska. Han är omtänksam och bryr sig mycket om andra människor, även om han inte känner dem.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll,Omtänksam och Lite Korkad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär kommer att vara kriminell då den har varit det väldigt länge. och vill fortsätta va de

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med seriös kriminell rp och roliga stunder tillsammans med alla andra på servern kommer även att hantera alla med respekt och inte vara dum mot allt o alla.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att man inte ska göra allt i sin makt för att vinna ett scenario utan det ska bli roligt också för alla.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? För något år sen så bröt jag mot Meta Gaming det jag har lärt mig efter det är att det verkligen inte är okej att meta gamea utan du ska sitta deffad i vc när du rpar!

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Fear RP - du värnar inte om ditt liv Combatlogg - du lämnar servern för att slippa ett scenario RDM - Du dödar någon utan anledning

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det tror jag inte!

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning: ej tagit intervju

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka