Ej Antagen XenoHyperzz | Chef-jobb ansökan [Mekonomen] [T]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 43464
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 43464

Gäst
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du i verkligheten? Hampus

Vad heter du på discord? XenoHyperzz

Ange ditt födelsedatum: 25 Januari 2011

Hur länge har du spelat på Unive? Om det är den som heter Source SDK Base 2007 så ligger jag på 344,8h. Men om jag får gissa sp är det ca en månad.

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Jo jag har varit Bitr chef på mekonomen har också var ledning väldigt länge. Vilket jag tror kommer att hjälpa till mycket.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtida planer är att få upp aktiviteten och samt få upp hur effektivten på mekonomen. Som jag anser är vädigt viktigt då vi är det ända stället på servern som kan laga bilar.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jo jag kommer att visa mer aktivitet en vad jag gör nu försöka balansera gänget och mekonomen. Vilket kommer att höja min aktivitet vilket är väldigt viktigt som chef på ett jobb att man just är väldigt aktiv.

Har du läst våra Regler? Jajamensan!

++++++rep han har jobbat på mecko å länge han minns i denna stad. han är otroligt lojal mot mecko och skulle va bra för han att bli chef

+++++rep väldigt aktiv och höjer stämningen i scenarion, skulle passa bra som chef.

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Nekad.
Tyvärr så har vi valt att tilldela chefs positionen för detta yrket till en annan person, tack för din ansökan!

Din Chef-Jobb ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ansök till chef-jobb - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka