Ej Antagen is-ka-H | Chef-jobb ansökan [Mekonomen] [T]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

is-ka-H

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
1
Vilken chefs-position ansöker du till? Mekonomen

Vad heter du i verkligheten? Adam

Vad är ditt användarnamn på discord? tffpclapz

Ange ditt födelsedatum: 24 Oktober 2010

När fick du medlemskap på Unive? 2023 september ungefär men körde innan men var inte medlem men börja på servern typ 2023 augusti

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Ja faktist, jag är just nu chef i gripen taxi och det går bra men vill vara chef i mekonomen istället för tycker det är mer roligt ochj kommer ha bra koll på allt annat och tycker om att rpa med bilar helt enkelt, men annars går det jätte bra i Taxi och som ni ser kan jag ta ansvar som chef för har redan fixat samarbete och jobb dc till dom som är anställda.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtida planer med jobbet som chef på Mekonomen är att bygga upp ett starkt och välkänt varumärke på servern. Jag vill utveckla företaget genom att erbjuda högkvalitativa service och lagning, bra service och skapa bra relationer både internt med anställda och externt med kunder och andra företag på servern. På längre sikt vill jag expandera verksamheten, utbilda nya medarbetare och bidra till en levande och engagerad RP-upplevelse för alla.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Ja, jag kommer ha den tiden som krävs för att vara chef. Jag planerar att vara aktiv varje dag, och lägga ner den tid som behövs för att driva Mekonomen framåt, stötta personalen och se till att vi håller en hög standard på servern. Jag är engagerad och redo att ta det ansvar som rollen kräver. och ni kan kolla hur aktiv jag är just nu i Gripen taxi Ab.

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka