Nekad Xeno | Ban överklagan [Flinhc]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Xeno

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198191379145/

Ditt Hex-ID: 11000010dc682c9

Vad är din discord tagg? Xeno#1103

Vem var det som bannade dig? Flinch

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Staff diss, kan inte bete sig

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag är o säker varför Flinch valde att banna mig då jag skrev en sak som var riktad emot Tropical. Men tropical valde att kicka mig för att ge mig en tilsägelse och kunna ge mig en ny chans men Flinch valde att banna mig för att jag var frustrerad för att Tropical hade spammat i OOC då valde jag att skriva "FUCKING LUGNA DIG" i OOC till tropical han valde att kicka mig ge mig en tillsägelse men sedan valde Flinch att perma banna nån minut efter att Tropical hade kickat mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag var på rätte gången det var rätt kaos i OOC staffs och spelare skrev men till slut var de nån staff som valde att spamma i OOC att alla ska lägga av men annars ban. De lugnade sig med OOC i en stund sedan skrev Tropical ut i OOC nåt kommer ej riktigt ihåg var der var men jag valde att skriva tillbaka "FUCKING LUGNA DIG" efter jag skrev det så kickade Tropical mig och bad mig att lugna mig villket jag tycker var bra men nån minut senare var jag p bannad ifrån dc samt ingame för staff diss och inte kan bete sig. Absolut de var dumt att skriva så som jag gjorde men jag blev väldigt frustrerad när alla spammade men jag tycker samtidigt att de ej var staff diss hade varit en annan sak om jag skrev något kränkande men nu bad jag han att lugna sig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både ja och nej, Den var felaktigt på de sätet att Tropical valde att kicka mig sedan valde Flinch att banna, Mer utvecklat så tycker jag så här om en staff väljer att ta en ågärd som den tycker är rimlig för just den händelsen så tycker jag ej att den adndra staffen ska komma in och välja än grövre åtgärd en vad som behövs, De var samtidig mitt fel att jag valde att ta ut min frustration på det sättet jag borde bara inte tänkt på det och gå vidare. ↓ 13 bans för att vara ekxakt

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Alla mina bans var för ett år sedan kommer ej ihåg så mycket av dom för utom en ban som var för över ett halvår sedan där jag körde för snabbt i staden men den har jag tagit lärdom av

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade absolut kunna göra saker anourlunda genom att inte göra de så svår för mig och bara skita i att skriva OOC och tagit ut min frustration på något annant

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att under såna situationer bara låta det vara och ta ut min ilska/frustrtion på något annat

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka