Inaktuell xd sniper | Polismyndigheten Ansökan [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xd sniper

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 11 Maj 2007

Vad heter du på discord? XD Sniper#0327

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? ungefär 40 timmar som polis och 60 som annant

Hur aktiv kommer du att vara? 2 till 4 timmar på vardagar och 2 till 6 på helger mer på lov och andra dagar där man inte går på skola

Vad heter du? Diaz

Hur gammal är du? 20

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Nej, inte riktig jag är inte så bra på att simma eftersom jag är rädd av vatten för att jag åkte på en vattenålyka när jag var liten.

Varför vill du bli polis? För jag vill hjälpa staden att bli tryggt och där man ska flytta ifall man ska flytta. Jag vill också skaffa nya kolegor och få mer kunskap.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Jag tycker att kommunikationen är det viktigaste för ifall man har bra kommunikation kan man stoppa vilken kriminell som helst.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja, jag har lite, jag har spelat som olika ranker inom polisyrket det högsta vad komisarie

Vad betyder IGV? Poliser på IGV arbetar oftast treskift i yttre tjänst, under veckans alla dagar och året runt

Hur ska man tala i radion under ett efterföljande? Man ska berätta vad som händer som t.ex ifall personen svänger höger eller vänster ska man säga det man ska också säga sin positon varje minut eller två för ifall nya kollegor kan komma och hjälpa en.

Du kommer fram till torget där det pågår en stor konflikt hur löser du det? Jag skulle åka till platsen och sen skulle jag bedöma hur allvarlig den är och hur många enhet behövs för att lösa konfligten. När dom andra enheterna kommer skulle jag lyssna på den som är högst rank och göra vad han säger.

Får studerande köra en polisbil? Nej, man ska alltid ha en asstistent eller högre som kör.

Varför är det viktigt att använda väderstrecken? För man ska veta ifall man kör norr eller väst för ifall man bara säger höger och vänster blir det svårt för dom andra kollegorna eftersom dom inte vet vilken riktning man åker.

Hur ska du agera om du ser en misstänkt droghandel på torget? Jag skulle kalla ditt mer kollegor för det är ett allvarligt staff och sen skulle jag prata med den högst rankade som befiner sig på platsen. Men ifall jag var högst (som jag inte kommer vara) skulle jag rikta vapen mot gärningsmanen och be han att ta upp händerna och vända sig om.

Berätta hur man utför HLR. Man ser om den har puls sen börjar man med att blåsa in luft i deras mun 3 gånger samtidigt man håller för näsan sen trycker man på bröstet med handflatorna 30 gånger sen gör man om det tills han eller hon vaknar.

Hur ska man utföra HLR om en misstänks ha vatten i lungorna? Man lägger huvudet på sidan och om hen börjar få upp vatten så kvävs den personen inte men man trycker på bröstet och försöka få upp vattnet

Berätta vad en thorax är och hur man använder den. En thorax är en skyddsväst och man använder den så att man inte blir skjuten för dem stoppar upp skottet men kraften blir kvar så man kan ramla

Berätta vad en tourniquet är och hur man använder den. En tourniquet är ett slags tryckförband som man använder för att stoppa en kraftig blödning

Berätta vad ett tryckförband är och hur man använder det. Ryckföband använder man på stäkllen som man inte kan använda tourniquet på och det gör inte lika ont

Berätta hur och när man ska använda bandage. Bandage använder man om man ska stoppa blödningen ett längre tag eller om man har brutit något så håller banaget fast benen

Hej,

Vill du bli polis? Då behöver du inte göra en skriftlig ansökan här på forumet. Utan du tar en muntlig intervju vid polisstationen direkt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka