Accepterad xbenim | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xbenim

Icke Medlem
Meddelanden
243
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten?
Wilmer

Vad heter du på discord?
xbenim

Ange ditt födelsedatum
17 Augusti 2007

Beskriv din dagliga aktivitet.
Jag brukar gå i skolan och efter skolan är jag med vänner och sen på kvällen så spelar jag på unive och tar det lungt

Hur länge har du varit medlem på Unive?
Jag har varit medlem i en månad

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) J
Jag har blivit bannad 10 gånger men det är bans jag ångrar, mina bans är under en period där jag var ny till rp och inte så kunnig inom det så det var darför jag blev bannad så mycket men nu har jag lärt mig mer om rp och regler, jag har rpat ett tag nu på unive så nu är jag kunnig inom rp och alla olika kommandon för jag var staff nydligen. ihttps://cdn.discordapp.com/attachments/1105822944917205122/1147476403101650944/image.png

Har du tidigare varit blacklistad?
Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har.
En servervakt har en mångfacetterad uppgift som sträcker sig bortom en enkel övervakning av servern. Huvudmålet är att skapa och upprätthålla en högkvalitativ rp rollspel nivå på servern. Det innebär att servervakten är ansvarig för att se till att spelarna engagerar sig i meningsfullt och realistiskt rollspel, och att de följer serverns regler och riktlinjer för att upprätthålla en positiv och trivsam spelgemenskap.

Varför vill du bli servervakt på servern?
Jag är angelägen om att bli servervakt på denna server av flera anledningar. För det första, känner jag en genuin passion för att hjälpa människor och skapa en positiv spelupplevelse för andra. Genom att vara en servervakt kan jag direkt bidra till att göra servern till en trygg och trivsam plats för alla spelare att njuta av.
Dessutom, som en hängiven entusiast av fivem, ser jag en enorm potential i denna server. Jag är övertygad om att genom att vara en del av servervakts teamet kan jag aktivt bidra till att utveckla och förbättra servern på ett sätt som överträffar vad jag som en vanlig spelare kan åstadkomma. Jag tror på att skapa en levande och engagerande spelvärld där spelarna kan utforska och uppleva fantastiska rp scenarier.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt.
Korruption innebär att en servervakt missbrukar sin makt och auktoritet genom att ge otillbörliga fördelar till vissa spelare, särskilt sina vänner eller bekanta. Det kan vara att ge dem tillgång till exklusiva objekt, ge dem förmåner eller privilegier som inte är tillgängliga för andra spelare, eller på något sätt behandla dem på ett orättvist sätt. Korruption kan även innefatta att servervakten tar emot mutor eller bestickning från spelare i utbyte mot privilegier eller fördelar.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju, utvecklade svar, mogen och har precis varit helper, kan allting.

Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka