Nekad xAzos | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xAzos

Icke Medlem
Meddelanden
169
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Joel

Ditt discordnamn: xAzos

Ange ditt födelsedatum 7 November 2006

Varför ska just du bli staff? Eftersom jag anser mig som en kapabel person till detta ansvar just pågrund utav att jag har mognat väldigt mycket och har spelat på servern i flera år. Kanske inte har gett det bästa intrycket av mig själv dom senast åren då jag tyckte det var coolt och köra runt i bilar och skjuta hela tiden och leka ball. Men så är det verkligen inte nu och har verkligen mognat upp. Har varit staff inann och tyckter det är väldigt kul att hjälpa andra samt hjälpa servern utveckling långsiktigt. Är snäll och ödmjuk och möter folk med respekt utan några alls förutsättningar

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Skulle säga att allt funkar bra samt att servern har en bra struktur men tyvär kommer det alltid finnas problemspelare tillexempel som jag var innan och det är trist som fan för det förstör mycket samt att synvinklen på rpn blir helt shev då folk som inte kan bete sig springer runt och gör regelbrott, Skulle det var något som brister skulle det nog vara Krim rpn till en viss del. Den delen av krim RPN skulle vara powergaming 2, att man bara spelar för makt och pengar och istället skiter i att det faktiskt är RP.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? att vi jobbar taktiskt tillsammans och löser uppgifterna tillsammans som ett lag för det är viktigt att man samarbetar i staff teamet. då om jag blir staff så kommer jag samarbeta med 320, limpis och samtliga staff och helpers genom att hålla extra koll på servern få andra staffs åsikter om hur vi kan stoppa problemen och så går vi från där och gör någon lösning som att vi kan specca lite mer skottscenarion då det är då folk brukar använda bugs osv för dom vill ej bli av med vapen osv men som sagt så får vi ge varandra åsikter och komma fram till något!

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är viktigt att agera proffessniellt för då kännar man att det är bra och inte slavrigt OCH ATT Det är viktigt att ha struktur även när man sitter i support och på forumet. Sen är det viktigt att ej sitta och bråka med varandra utan helt enkelt bete sig. Och att inte vara osäker i sina beslut man tar är jätte viktigt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? går i slutet av gymnasiet i 3an så har ändå mycket fritid att lägga på detta om jag skulle få möjligheten att bära detta ansvar.
Kan lägga ungefär 4 till 6 timmar på vardagar samt helger kan jag vara aktiv längre än detta om inte viktiga saker händer utanför men isåfall får man ju medela det till staffsen samt dig philip

Hur länge har du spelat på Unive? kanske 2 till 2 och ett halv år fram och tillbaka

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit Ma samt Helper innan så vet hur man hanterar alla saker man bör kunna för att bära detta asnvar.
Här kommer lite commands som jag kan. Vill jätte gärna vara donations ansvarig då jag har haft ped/car shop innan så vet hur man hanterar kunder samt testar bilar och sådvidare, kan också vara support ansvarig samtidigt om det skulle behövas
/revive
/dv
/kick
/svban
/ban
/unban
/unbanip
/clearchat
/clearchatfolall
/toggleid
/freeze
/unfreeze
/goto
/bring
/noclip
/tp
/tpm
/togglename
/skin
/spec
/set job ? grade ?
/clear inventory
/giveitem

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? kan jobba som alla men vill starta på donation och support då jag känner att det är områden som jag känner igen samt känner mig bekväm i

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka