Accepterad Xavius | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Xavius

Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Ditt discordnamn: Xavius#7567

Ange ditt födelsedatum 25 November 2007

Varför ska just du bli staff? Jag är en väldigt aktiv och drivande person som vill utveckla Unive så mycket som möjligt. Jag är en person som vågar ta åtgärder men även en person som kan diskutera för att komma fram till rimliga och utvecklande åtgärder. En andre chans tycker jag alla ska få möjlighet till därför kommer jag ta rimliga beslut som kommer leda till att personen verkligen lär sig och utvecklar så att till nästa gång hen har verkligen förstått och har utvecklat t.ex sin Rp m.m

Jag har spelat på unive ungefär ett år nu och nånting som jag vill ändra på är lallet. Lall kan vara roligt men vid vissa grader så är det oacceptabelt och ska inte förekomma på såna nivåer därför vill jag ändra det så att bland annat nya spelare ska få en bra bild på detta community samt FiveM RP server för att öka mängden spelare och höja RP nivån. Jag är en väldigt förstående person som gillar att diskutera så att alla ska känna sig hörda för att inte få felaktiga åtgärder. Nånting som jag vill ändra på i staff teamet är att man ska kunna argumentera och diskutera för att få prata och inte få värre konsekvenser för det men även känna sig mer trygg med staff teamet och inte underlägsen bara för att personen inte vill argumentera för sin sak för att båda ska kunna utveckla och komma fram till lämpliga och rättvisa åtgärder.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Flertal timmar om dagen, väldigt aktiv både inom discord och forumet.

Hur länge har du spelat på Unive? Runt ett år.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, var helper för några månader sedan samt har varit servervakt. Har väldigt bra koll om commandsens och hur allt fungerar.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Är beredd för allt bara jag kan utveckla servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka