Accepterad Xavius | Ansökan till Parti

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Xavius

Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
6
Användarnamn:

Ditt namn i verkligheten. Melvin

Vad är din discord? (Den som gör ansökan blir också partiledaren, kom överens med det innan) Xavius#7567

Namn på partiet. Skånepartiet

Vad har ditt parti för vision? Vi vill stoppa masskriminaliteten i samhället då det är en stor växande sak som förstör vårat samhälle dag på dag då skottlossningar händer iprincip varje heltimme. Vi ska hylla alla poliser och höja deras löner för att visa att samhället uppskattar dem och utan dem så vore vi ingenting.

Hur ska ditt parti lösa samhällsproblemen? T.ex. kriminalitet, brist på arbetare osv. Vi kommer sträva för mer poliser samt samtliga blåljus yrken för att utöka säkerheten i samhället då det är en viktig sak för att uppehålla kontrollen i samhället. Vi kommer även satsa rejält på bensinförbrukande fordon för att utöka vårat stöd av ungdomar och vuxnar då nästan alla kan hålla med om att miljöpartiet är för jävligt och allt detta med global uppvärmning är en stor bluff.

Jag förstår att om jag gjort en oseriös, rasistisk eller sexistiskt parti så kommer det tas åtgärder på mig och kommer bli direkt utesluten. Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka