Nekad Emin | Ansökan till Parti

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EminSWE

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
2,102
Reaction score
89
Användarnamn:

Ditt namn i verkligheten.
Emin

Vad är din discord? (Den som gör ansökan blir också partiledaren, kom överens med det innan) Parti ledare: Emin#4081 Biträdande parti ledare: Jakob och Melvin (Osäkert just nu)

Namn på partiet. Unive demokraterna

Vad har ditt parti för vision? Det jag vill uppnå i partiet är en god unive, vi lovar säkrare gator och vägar. Minska det kriminella med 95%. ÖKA poliserna samt deras löner. Bättre skolor för unga, mer utbildningar för äldre samt unga. Många andra partier säger bara vi gör. Detta parti är framtiden.

Vi vill åtgärda den flytt människor behöver på grund av dom rådande omständigheterna i ekonomin. Vi vill bygga lägenheter för personer med ekonom problem. Vi vill öka bygg takten, allt går för långt. Hälsan på personer i staden är A och O, mer sjukvårdare.
Våra mål är att skapa ett säkert unive. Alla ska kunna leva fritt och händvis. Som jag nämne tidigare andra partier säger vi gör. Hjälp oss skapa ett nytt unive efter många år av ingen regering vid styre. Vi är det framtida unive partiet.

Hur ska ditt parti lösa samhällsproblemen? T.ex. kriminalitet, brist på arbetare osv. Det vi ville göra i samhället:

- Vi ska anställa mer poliser och öka deras lön för att skapa ett bättre och säkrare samhälle.
- Mer utbildningar för unga och äldre.
- Mer av sjukvården, vår och omsorg är viktigt i staden och det behövds mer av.
- Säkerhet och nya lagar och regler i trafiken.
- Ny fördelning i partiet.
- Folk utan medborgarskap och är GROVT kriminella ska utvisas.
- Spara el med rondeller istället för trafikljus
- Öka bygg takten
- Minska självmords larmen samt tanken

OCH MER.

Jag förstår att om jag gjort en oseriös, rasistisk eller sexistiskt parti så kommer det tas åtgärder på mig och kommer bli direkt utesluten. Ja0AFC58A9-670D-41AD-8FF8-D4B75E46CC5D.png

Senast ändrad:
+rep Partiets visioner är väldigt bra, och tänker på invånarna. Detta ser ut att kunna bli ett bra parti! Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka