Nekad xav | Ansökan till Servervakt [Deckz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ove.

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad heter du på discord? Ove#8833

Ange ditt födelsedatum 8 September 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Skola, plugg, spela, va me polare.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1år 3 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1018211564081389628/1026439136594362408/unknown.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt uppgift är att hålla ordning på servern. Genom att få bort dessa lallare som bara är här för att förstöra. T.ex sånna som bara går runt och slåss. Också underlätta för staffsen.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att kunna underlätta för staffsen. Kunna hjälpa staffsen med att få bort dessa personer som bara är här för att förstöra. Men också kunna under lätta för andra också som t.ex dva bilar som är iväg som bara står trasiga på t.ex motorvägen ressa om jag vet att det var bugg.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abusea sin perms kan vara ett exemel på om man är i ett skottscenario och man har på toggleid annat kan vara om man ressar i scenario.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top