Nekad xandereliasson | Whitelist ansökning [Anton2]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xandereliasson

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
11
Vad är din steam profil länk? https://store.steampowered.com/

Vad är ditt namn i verkligheten? Xander

Vad är ditt discord namn? Xandereliasson#2452

Vad är ditt födelsedatum? 31 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Leif Tjockman är en snäll grabb som växte upp i kiruna med sin far Patrik och sin mamma Ullrika när han blev äldre så fick han reda på att han hade haft två syskon men dom dog redan innan han föddes. Efter den dagen han fick reda på de så ville han inte lita på hans föräldrar nå mer så han flyttar hem ifrån när han bara är 15 år och vill börja leva ett eget liv. Efter de har han inte sett sina föräldrar men han försöker nu när han är 25 få tag i dom men lyckas inte.

Varför ska just du bli whitelistad? varför just jag ska bli wl? Jag anser inte att jag är nå bättre än någon annan på rp men jag försöker bidra med så rolig rp och bra rp som möjligt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Varför vill jag bli wl? Jag har hört att eran server ska vara bra och har spelat på den i en vecka nu typ och jag hade gärna vilja bli wl för de är väldigt tråkigt att inte kunna jobba på vissa ställen t.e.x vianor.

Hur hittade du Multistaden? Jag har spelat på denna server förut men slutade spela rp ett tag och nu är jag här igen.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mål och mål har jag väll inte men jag vill ba ha kul och köra seriöst

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej spelar inte på någon annan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka