Nekad Xamo | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Xamo

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://s.team/p/fvht-qdgv

Ditt Hex-ID: steam:11000013e5db24e

Vad är din discord tagg? rayooni

Vem var det som bannade dig? Jeppe kabbe

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var med och stormade ett gänghus som solo vilket man inte bör göra då det är sunt förnuft att göra detta som solo mot ett gäng. Dumt av mig men att perma banna någon för det där är att ta i förmodligen så var väl personen som bannade mig på deras sida och eftersom dem förlorade så blev dom väl arga och hoppade support som dem flesta.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Var med och stormade ett gäng som hade kidnappat en mycket nära vän till mig och eftersom jag var solo så valde personen att perma banna mig pågrund av det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktigt gjort av mig men det är att ta i och p banna mig och till och med banna mig från dcn.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja powergaming som ny på servern och ja jag har lärt mig av det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte stormat dem då jag endast är solo utan istället skitit i personen, dåligt beslut av mig men finns inte så mycket att göra åt saken kommer iallafall inte göra om det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte storma gänghus som solokrim vilket jag visste innan men gjorde det ändå dåligt och hastigt val av mig som jag ångrar. Tycker att det var lite dåligt att jag inte fick prata med er innan utan att ni bannade mig utan jag fick förklara sen också att du kabbe blockade mig eller vad du nu gjorde när jag skrev till dig för jag kan uppenbarligen inte kontakta dig på dc längre.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? såklart

Fick inte dit banmeddelandet men det står att jag är inkompetent solostormar gänghus

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka