Accepterad t.o.b.b.e | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

t.o.b.b.e

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
383
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199258954365/

Ditt Hex-ID: steam:11000014d686a7d

Vad är din discord tagg? t.o.b.b.e

Vem var det som bannade dig? and4lv

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-09-29 220310.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag it tog upp händerna när personen riktade på mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vart bannad 6 dar efter händelsen, men jag stog och skulle byta kläder då kör en person på en hoj in i vårat hus och denna personen e solo vad jag vet och riktar då på mig och frågar vad har du på dig. Jag svarar med att jag har på mig vad jag vill o då fråga han ska ja skjuta dig o ja säger då "är du dum i huvudet" och sen efter de fick jag han att åka ut

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag kan erkänna att det var dumt från min sida att inte ta upp mina händer även vi var inne i mitt gäng hus men just när han kom in och vi var hos mig tänkte jag mig it riktigt för och undrade mer vad han höll på med.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har fått 1 tidigare ban 2023 osäker exakt vad för ban dock då det var så länge sen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? hade kunnat tagit upp händerna även fast han gjorde fel

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka