Accepterad xam.gummesson | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

xam.gummesson

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199168359437/

Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? Maksッ#0865

Vad är ditt födelsedatum? 25 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Alexander Larsson är en kille från staden och gillar bilar. Alexander är väldigt bestämd av sig och vet när man ska säga ifrån. Han är snäll överlag men om orättvisan kommer fram så drämma näven ner i bordet. Alexander har ett syskon som gillar fotboll och bor i alla möjliga länder för sportens skull. Om han fick drömma så skulle han ha varit i Spanien med en drink i handen men eftersom han inte är så rik så får det vänta. Han gillar inte sporter men han har stort intresse för bilar och motorer. Han bor själv och hans föräldrar bor också i staden fast inte i den delen som Alexander gör. Alexander är väldigt känslig med det med ålder så han vill inte prata om det högt. Alexander bor helt själv ingen flickvän men det är inte i intresse just nu men i framtiden kan det sökas. Hans dröm yrke är polis men han vill inte offra livet på det sättet som polisen gör så hans riktiga drömyrke är väl sjukvårdare för det är så roliga scenarion hela tiden och man vet bara att när jag kommer fram så ska jag bara rädda denna person oavsett vad som händer.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive eftersom det är Sveriges största server och det gör att det aldrig blir tråkigt att rpa. Jag skulle vilja utöka min rp-nivå och jag tycker att unive skulle vara det perfekta ställe för det och så är ju server en av det bästa enligt mina vänner och andra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med en bra rp nivå och kunna spela som en bra vän kommer även att se till att alla har kul jag skiter i om jag vinner senariot jag bryr mig bara om att ha kul och att rpa

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag kommer att rpa genom att jag rpar vid tex vid ett vapen hot ska jag rpa som om det var på riktigt inte slå ner eller springa iväg för det är orealistiskt

Hur hittade du Unive? Mina vänner har spelat på unive och det säger att det är en bra server för folk med bra rp nivå.

Vidare till muntlig intervju du har 48 timmar på dig annars blir den nekad. (Lycka till)

Tillbaka