Nekad rtfruh1 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rtfruh1

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad är ditt discord namn? Kurremurre

Vad är ditt födelsedatum? 19 September 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Alexander karlsson min karaktär är 30 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Omtyckt, gemensam, generös

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Alexander Karlsson och är 30 år gammal född (1992-11-06. När Alexander var 5 år var båda hans föräldrar med om en tragisk bilolycka nere i de småländska skogarna. Hans pappa överlevde men hans mamma omkom i olyckan. Efter det var Alexander väldigt ledsen över det som hänt och det slutade med att hans pappa tog livet av sig. Alexander var 6 år blev han då skickad till barnhem där de hade en fordonskola. Det var då han fick iden att bli mekaniker eftersom att hans föräldrars bils bromsvajer hade gått av och det var därför de krockade. Så ville Alexander få stopp på onödiga krockar och skador. När han blev 18 år så fick han jobb på Mekonomen och har fått flera bemärkelser av chefen för ett bra jobb och har jobbat där sen dess. Han har även drömmar om att få bli chef för företaget. Han är väldig snäll men kan bli snabbt arg men är alltid snäll vid första ögonblick om någon tjafsar med honom han är snäll genom att stanna upp i trafiken om någon har skadats eller köra någon till sjukhuset.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med bra och seriöst RP, gillar att snacka med folk och hitta på roliga scenarion. Jag försöker alltid inkludera andra så det blir kul för alla och inte bara mig.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda sidorna ska ha chans att vinna tex när man gör rån ska man inte ha jätte många ologiska krav så polisen inte har mycket chans att ta dem

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har inte brutit mot någon regel, jag har spelat inom unive bara ett par dagar eftersom jag inte har medlemskap

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, Du får inte döda eller attackera andra spelare utan en giltig rollspelsanledning. METAGAMING, Du får inte använda information som din karaktär inte vet om, sådant du hört på Discord eller stream i spelet. Din karaktär vet bara det hen upplevt i spelet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har rpat sedan 2022 och jag kan alla regler och vet hur man beter dig.

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: https://discord.gg/unive

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad.
Anledning:
Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka