Nekad XAITZ9669 | Beslut Överklagan Nekad

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

XAITZ9669

Medlem
Meddelanden
202
Reaction score
9
Ditt discord namn: xa1tz9669

Ditt Hex-ID: steam:11000015d5e28be

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen krim roll ban och pris höjning och ban

Vem/vilka tog beslutet? Hapyxz

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag fearrp vilket va jätte dumt av mig riktigt onödigt också helt ärligt vet jag it varför jag gjorde de it värt i slut ändan även vilket regelbrott man gör jag kan reglerna e ba jävligt dum som gör nått sånt ber om ursäkt och hoppas att du kan ge mig en till chans och och vad som hände va att vi åkte från stora banken till fängelset i sandy medans bilen rök och en kille rikta p mig och jag ställde mig upp och skjöt de sen vart jag väldigt arg på motparten då dom pitta oss vid casiont drf bilen gick sönder och ganska mkt drf jag gjorde de där men man ska självklart inte gö sånt jag skulle ba hoppa support eller skicka in klipp på vad dom gjorde efter scenariot jag hade hamnat i om jag it fear rp. sen vet du Watchsixpack och hapyxz att jag verkligen ber om ursäkt och fattar ert beslut jag ber bara om en sista chans och jag lovar till 110% att inget sånt här sker nånsin igen

Hur är beslutet felaktigt? Nej igentligen men också lite ja eftersom jag e grönspelare och vart i flera månader utan nån enda ban så tycker jag bara att ditt beslut Watchsixpack och hapyxz var bra men som sen ändrades och blev ganska så grovt de är de ända jag tycker är fel. ber om ursäkt och hoppas verkligen att jag kan få en till chans. Mvh. Är ingen problem spelare kommer att bevisa de ifortsättningen. Men jag gjorde fel.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://cdn.discordapp.com/attachments/1325611299375415408/1391103497289859192/0705.mp4?ex=686d5097&is=686bff17&hm=7ce29876c15546b04649cd3dd431820c96bece708cdde0540cdde4016fafbc26&

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Du har fått 2 beslut överklagningar nekade.

Vänligen acceptera detta. Jag hänvisar dig till ban överklagan ifall du fortsatt är bannad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka