Xaavii | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.

Xaavii

Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Ditt discordnamn: Olof.k

Ange ditt födelsedatum 17 Augusti 2009

Varför ska just du bli staff? Jag har erfarenhet hur man agerar som staff och är väldigt aktiv. Jag tycker det är roligt att spcca scenarion. Har en kämpar glädje som inte många har. För mig är inte staff bara en roll utan en arbetsuppgift. För mig ska folk inte se en staff som en fara för att bli bannad utan en säkerhet av att inte bli orättvist behandlad.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Tar lång tid att bli dragen i support och att någon svarar i /reports

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Samarbeta och bygga upp en bra relation med staff teamet. Man kan sitta o små snacka i support medans ingen väntar och det kan göra det roligare att sitta och ta support ärenden. Man kan ta varsin uppgift. En sitter i support och en tar /reports och lite sånt

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Ett bra bemötande och en öppen famn. Det är rikigt viktig att agera professionellt för då visar man en seriös sida och då tar folk dig mer på allvar. Om man skriver ut i kanske ofta slappar man en bild för spelare och är bra då visar du att du är aktiv och kompetent

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Göra klart så mycket så möjligt innan jag börjar rpa och mitt privata liv är typ Fivem. Jag tänker sluta rpa när det behövs staffs som speccar och sånt. Jag prioriterar alltid andra medlemmar och staffs före mig sen vill jag RP också men tycker staff arbeta är mest prioriterat

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har klipps från 2024 har tagit lite pauser då och då med Fivem men har med dcn sedan typ 2025 vet inte hur man ser (är på telefon)

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har varit med i en stor server i Sverige. Så har koll på de mesta förutom Krimansvarig

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Kriminell för att jag har inte koll på hur man jobbar som kriminell ansvarig

Tillbaka