Accepterad !X! | Medlem ansökning - William 07

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

!X!

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? 76561199275245072

Vad är ditt namn i verkligheten? emilio lindström

Vad är ditt discord namn? !X!#6369

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2011

Berätta om din karaktär. min karaktär heter hugo svensson han växte upp med bra föräldrar och en bror vid namn adam svensson han drömde om att bli polis då hans pappa va polis chef och hugo hade massa filmer med poliser på han följde ibland me sin pappa till jobbet och läst mycke böcker om att bli polis han dröm hade varit att bli polis sedan när han vart 18 ungefär började han att plugga de enda han gjorde var att läsa böcker om det och massa saker och sedan vart han polis han träffade massa kollegor sen träffade han hans bror adam där som också va polis han hjälpte samhället bra och sen började han inte bli lika omtyckt för de va en annan kollega som vart polis och han vart så omtyckt av alla där så hugo kände sig utanför så han sa upp sig från sitt jobb och vart kriminell och ville hämnas på hans kollegor så han vart han torped i ett gäng vid namn husbys hyenor och var riktigt nöjd med sitt beslut och att han joina den kriminella världen och slutade som polis och var inblandad i mord vapen säljning och drogförsälning och höll på med droger sen lämnade han sitt gäng och gick med i ett gäng vid namn shottaz och stanna där ett tag tills han börja tröttna och nu är han solo kriminell med en kompis vid namn micke som han har planerat att gå med i ett gäng me och andra planer.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag har längtat att bli medlem på denna server och vill gjärna bli medlem då ni har så mycke spelare inne medans de e bra rp de tycker jag ni har gjort de bra me och tycker jag e bra på att rpa då jag har rpa på många servers innan och har varit krminell och polis på många servers.

Vad kan du bidra med till serverns RP? en bra rp förmåga lallar aldrig tar allting seriöst och bryter typ aldrig mot nån regel och när jag hittat en server spelar jag på den

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? ungefär om polisen ger dig en order elr nånting förljer man den me respekt de skulle jag gjort irl elr spelar för makt och pengar

Hur hittade du Unive? har alltid haft en dröm om att få utveckla min rp förmåga och kunna hitta en server som jag kan stanna på ett tag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka