Accepterad !X! | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

!X!

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emilio

Vad är ditt discord namn? x5423

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Benny banan och han är 29 år gml.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Nyfiken, empatisk, kreativ.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bennys hade ingen lätt uppväxt. Hans mamma hade alkoholproblem, hans pappa hade dött när benny fortfarande var ung. Benny kände sig ofta ensam och ledsen. Han kunde inte koncentrera sig i skolan och hade adhd. Han började umgås med fel personer för att känna att han tillhörde. Benny ville vara lycklig, men han var inte säker på hur. Han kände sig instängd i dåliga vanor och var irriterad på sin mamma för att han inte kunde befria honom. Ibland drömde han att Benny kunde göra något av hans liv men han trodde inte att det var möjligt. han vill fortsätta vara kriminell

Vad kan du bidra med till serverns RP? en hög rp nivå och även en hög social rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? när man inte bara spelar för att vinna scenariot utan ger motparten chanser att vinna scenariot. är inte så bra på att förklara

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag har brytit mot regler nån gång men inte på denna server de va på andra och jag har lärt mig att inte göra de igen för de är inte värt de

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? suntförnuft är huvud regeln och menas att ha realistikt tänkande när du spelar tex tänka innan man gör något typ hade jag gjort detta irl. Copbait de är när man försöker att få polisens uppmärksamhet

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan?

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka