Vad är ditt namn i verkligheten? Wiggo
Ditt discordnamn: wiggsen#5042
Ange ditt födelsedatum 1 Januari 2007
Varför ska just du bli staff? För att jag är väldigt principfast och bestämd. Jag vill också bli staff då jag vill hjälpa till med att höja rp nivån på servern, jag har märkt att krim rpn har gått ner och att den lagliga rpn inte tillför så mycket i rpn tillexempel så som att om man ska köpa en ny bil så går man till saras och säger "jag skulle vilja köpa den här bilen" sen går man bara vidare. Jag tycker istället då att man ska ha den typen av rp som att man skriver på kontrakt och inte bara går in i f6 menyn. Så det blir lite mer "lång dragna" scenarion men lite allt för långa och roligare för de som arbetar. Polisens rp har varit helt okej på det senaste vad jag tycker, Polisen har en väldig "win mentality" så som kriminella också har men polisen ger knappt de se har begått ett brott en chans att ta det vidare i ett förhör och då få så som straff rabatter eller ett lägre straff.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? kommer vara ganska så aktiv nu under sommaren in princip varje dag kan bli så att man åker till landet över en helg eller så
skoldagar efter lovet
Måndagar: 16:00 till 22:00
Tisdagar: 16:00 till 22:00
Onsdagar: 16:00 till 22:00
Torsdagar: 18:00 till 22:00
Fredagar: 16:00 till 02:00
Lördagar: 12:00 till 02:00
Söndagar: 12:00 till 00:00
Hur länge har du spelat på Unive? typ sedan Maj 2021
Har du tidigare erfarenheter som staff? jag har varit RP ansvarig på servern tidigare
ag kan kommandon som:
/noclip man går in i noclip
/togglename man ser namn och id
/id man ser id
/spec man får upp en lista med alla spelarna man kan specca
/m (id) man skickar ett medelande till personen.
/svban man ger en timmes ban
/sqlban (id) (tid) (anledning) man ger ut en ban
/sqlunban (hex) man unbannar
/kick (id) man kickar någon och skriver anledning
/ped (id) man ger någon pedmeny
/skin (id) man ger någon skin
/ooc man skickar ut medelande till servern.
/freeze (id) man fryser personen
/unfreeze man slutar frysa personen
/who (id) man kollar roller på en person
/sc man skriver i staffchatten
/sv man skriver i servervakt chatten.
/spec (id) man speccar någon specifik
/goto (id) man går till någon
/dv och radie. man dvar en bil
/revive (id) man återupplivar någon
/giveitem (id) och item namn
/setjob (id) (job) (grade) man ger någon ett job
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej inte som jag inte är beredd för men det finns de som jag inte skulle tycka vara roliga
Ditt discordnamn: wiggsen#5042
Ange ditt födelsedatum 1 Januari 2007
Varför ska just du bli staff? För att jag är väldigt principfast och bestämd. Jag vill också bli staff då jag vill hjälpa till med att höja rp nivån på servern, jag har märkt att krim rpn har gått ner och att den lagliga rpn inte tillför så mycket i rpn tillexempel så som att om man ska köpa en ny bil så går man till saras och säger "jag skulle vilja köpa den här bilen" sen går man bara vidare. Jag tycker istället då att man ska ha den typen av rp som att man skriver på kontrakt och inte bara går in i f6 menyn. Så det blir lite mer "lång dragna" scenarion men lite allt för långa och roligare för de som arbetar. Polisens rp har varit helt okej på det senaste vad jag tycker, Polisen har en väldig "win mentality" så som kriminella också har men polisen ger knappt de se har begått ett brott en chans att ta det vidare i ett förhör och då få så som straff rabatter eller ett lägre straff.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? kommer vara ganska så aktiv nu under sommaren in princip varje dag kan bli så att man åker till landet över en helg eller så
skoldagar efter lovet
Måndagar: 16:00 till 22:00
Tisdagar: 16:00 till 22:00
Onsdagar: 16:00 till 22:00
Torsdagar: 18:00 till 22:00
Fredagar: 16:00 till 02:00
Lördagar: 12:00 till 02:00
Söndagar: 12:00 till 00:00
Hur länge har du spelat på Unive? typ sedan Maj 2021
Har du tidigare erfarenheter som staff? jag har varit RP ansvarig på servern tidigare
ag kan kommandon som:
/noclip man går in i noclip
/togglename man ser namn och id
/id man ser id
/spec man får upp en lista med alla spelarna man kan specca
/m (id) man skickar ett medelande till personen.
/svban man ger en timmes ban
/sqlban (id) (tid) (anledning) man ger ut en ban
/sqlunban (hex) man unbannar
/kick (id) man kickar någon och skriver anledning
/ped (id) man ger någon pedmeny
/skin (id) man ger någon skin
/ooc man skickar ut medelande till servern.
/freeze (id) man fryser personen
/unfreeze man slutar frysa personen
/who (id) man kollar roller på en person
/sc man skriver i staffchatten
/sv man skriver i servervakt chatten.
/spec (id) man speccar någon specifik
/goto (id) man går till någon
/dv och radie. man dvar en bil
/revive (id) man återupplivar någon
/giveitem (id) och item namn
/setjob (id) (job) (grade) man ger någon ett job
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej inte som jag inte är beredd för men det finns de som jag inte skulle tycka vara roliga